Gå til innhold

Silly Season 09 - Transferrykter her!


GBD

Anbefalte innlegg

 

Da var Kaka klar for RM.

 

Expect a Real Madrid fire sale.

Leaving are:

Cannavaro (Free)

Marcelo (10m)

M.Diarra (12m)

Sneijder (12m)

Van Der Vaart (15m)

Robben (17m)

Van Nistelrooy (2m)

Huntelaar (22m)

Saviola (free)

 

In will be:

Gallas (5m)

Santon (8m)

Senna (6m)

Ronaldo (70m)

Kaka (57m)

Hernandes (6m)

Adebayor (25m)

 

*Troverdig kilde* Ser blant annet at Nistelrooy skal til omtrent alle klubbene i England.

 

 

 

Oj, for en start. Overgangsvinduet er ikke åpnet enda! Nå mangler dem bare Adebayor inn, så har fyren rett i de 3 "store" overgangene.

Hadde vært kjekt som United supporter å se Sneijder og Robben gå motsatt vei for en billig slant. Særlig Robben er jo stort sett skadet uansett..

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvem skal kjøpe Huntelaar for 22 millioner? Aldri om United bruker så mye på han!

 

Enig, han ble vel solgt til Madrid for £15/20M, å forvente en stigning i markedsverdi uten å ha vist seg særlig frem virker vel heller ulogisk.

 

Sammenlignet med Tevez, som folk vil ha inn til £32M, er det dog en relativt liten sum.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Heller tvilsomt, men la gå. Jeg blir rimelig overrasket om United ikke henter en ving. Ribery, Young eller Robben går fint, bare vi slipper Nani fast.

Lenke til kommentar

Nå er jeg ikke 100 % sikker Guttorm, men jeg mener at det er fordi Real Madrid får lån(?) som er så godt som rentefrie. Når de i tillegg har denne lukrative avtalen om at de får 50 % av sponsorinntektene til en spiller så betaler de stort sett kjøpene av seg selv. Et eksempel er vel Beckham som tjente inn overgangsummen sin flere ganger for Real Madrid, man skal også huske på at Real Madrid er den klubben som tjener mest penger i verden.

Lenke til kommentar

Liker absolutt ikke innkjøps politikken til Real. Ting blir ikke bedre av at klubben til stadighet blir "spesialbehandlet", hvertfall virker det slik fra utsiden. Tror ikke jeg er alene om å håpe at laget flopper og forhåpentligvis ryker ut i 1/8-finalen i CL atter en gang :devil:

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar
Jeg vil ha Robben hvis Ronaldo går. Jeg hadde heller ikke sagt nei til VdV og Sneijder.

 

Jeg har veldig sansen for Robben som fotballspiller, og ble veldig lei meg da han signerte for Chelsea. I ettertid tror jeg kanskje det var til det beste at han aldri kom til United. Maken til sytekopp skal du lete lenge etter! Jeg ønsker ikke Robben som erstatter ettersom jeg til tider synes han sender ut litt feil signaler. Det jeg ønsker meg er en spiller som virkelig ønsker å gi jernet for klubben og som spiller med hjerte utenpå drakta. Er vel ikke vanskelig å gjette at jeg hiter til Ribery :p Den manne gir alltid alt for laget og jeg tror han vil passe perfekt inn i United laget. Både som person og spiller. Han er forresten etter min mening den eneste fra Frankrike som kom hjem med æren i behold etter EM 2008. Dessverre tror jeg han blir for dyr. Selv ikke han er verdt mer en rundt £30 mill. Ryktene vil ha det til at Bayern ønsker hele £65 mill for ham :( Om det som blir skrevet her på forumet stenner så sier jeg heller ikke nei takk til en av Reals kantspillere på billigsalg, selv om jeg tror at United fort kan ende opp med Valencia for £18 mill.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

I mine øyne er Ribery ganske overpriset og opphauset som god, og han har fortsatt til gode å imponere meg mot gode lag. Mot Barcelona ble han jo nærmest parkert av Alves i den første kampen, og i den andre kampen var det ikke allverden å spille for heller. At han skal bli kjøpt for noe han gjorde for ehh.. 3 år siden ville ikke jeg tatt sjansen på. I tillegg spiller han i en liten liga satt i et stort perspektiv, og jeg vil mene at Andrei Voronin har vært nesten like god som Ribery for Hertha Berlin, men synd det ikke kommer så veldig fram i media.

Lenke til kommentar
I mine øyne er Ribery ganske overpriset og opphauset som god, og han har fortsatt til gode å imponere meg mot gode lag. Mot Barcelona ble han jo nærmest parkert av Alves i den første kampen, og i den andre kampen var det ikke allverden å spille for heller. At han skal bli kjøpt for noe han gjorde for ehh.. 3 år siden ville ikke jeg tatt sjansen på. I tillegg spiller han i en liten liga satt i et stort perspektiv, og jeg vil mene at Andrei Voronin har vært nesten like god som Ribery for Hertha Berlin, men synd det ikke kommer så veldig fram i media.

 

Er enig med mye av det du sier. Følger du Bundesliga tett siden du vet hvordan han spiller? Han må jo ha spilt mer enn brukbart siden er blir så verdsatt av Bayern :hmm: Uansett, £65 mill, han er ikke i nærheten av den prisklassen, det er knapt Kaka og Ronaldo heller. Men jeg har uansett tro på at han kan lykkes i PL. Hvor mange arbeidsjern har vel ikke lykkes i PL de siste åra? De første som faller meg inn er Tevez, Mascherano, Heinze og Essien. Ribery faller inn blant dem, han er en spiller som setter laget fremfor seg selv, noe som er høyst verdsatt i engelsk fotball. Jeg er ikke i tvil om at han ville blitt en publikumsfavoritt på OT. Eller for den sags skyld, en favoritt på hvilket som helst lag i England.

Jeg vil forresten ikke kalle den tyske ligaen for liten. Det er tross alt Europas 4. største liga :p At den er mindre enn Egnland, Spania og Italia er klart, men ikke liten. Det er god kvalitet i tyskland.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...