Sameboe Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Carew og Young til Tottenham? Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Tar gjerne Young, men jeg vil ikke ha Carew i Spurs Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hvorfor skulle de to gå til en langt dårligere klubb? Dustete oppspinn . Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Da var Kaka klar for RM. Expect a Real Madrid fire sale.Leaving are: Cannavaro (Free) Marcelo (10m) M.Diarra (12m) Sneijder (12m) Van Der Vaart (15m) Robben (17m) Van Nistelrooy (2m) Huntelaar (22m) Saviola (free) In will be: Gallas (5m) Santon (8m) Senna (6m) Ronaldo (70m) Kaka (57m) Hernandes (6m) Adebayor (25m) *Troverdig kilde* Ser blant annet at Nistelrooy skal til omtrent alle klubbene i England. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hvem skal kjøpe Huntelaar for 22 millioner? Aldri om United bruker så mye på han! Lenke til kommentar
eirik88 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Selger United Ronaldo for 70mp, hadde det ikke vært meg i mot å fått Sneijder for 12mp, Robben for 15mp og Ribery for 35mp. Da får jo United opp mot 90mp i spillersalg denne sesongen, Campbell 7mp, Gibson 5mp, Simpson 1mp, så vil vel det alltid komme noe småsalg av spillere som Martin, Gray, Brandy kanskje Lenke til kommentar
eirik88 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Aldri i verden om Real får de pengene for salgene, mest realistisk vil jeg tro er: Cannavaro (Free) Marcelo (9m) M.Diarra (8m) Sneijder (12m) Van Der Vaart (13m) Robben (15m) Van Nistelrooy (2m) Huntelaar (16m) Saviola (free) Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Wigan midfielder Paul Scharner says Tottenham, Everton and Fulham are all interested in signing him. The versatile Austrian has two years left on his contract at the JJB Stadium but recently expressed his desire to leave to take the 'next step' in his career. The 29-year-old told BZ am Sonntag that there is also interest from Bundesliga sides, but he would like to stay in the Premier League. He said: "Tottenham, Everton and Fulham are interested in me, just like Hertha and Hamburg. I would prefer to stay in England." Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg vil ha Robben hvis Ronaldo går. Jeg hadde heller ikke sagt nei til VdV og Sneijder. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Alle på den lista der tviler jeg på. Robben blir bare solgt hvis vi får inn 2 nye kanter og tror nok både Sneijder og og Marcelo vil bli beholdt. Resten kan gjerne bli solgt for min del Hvis David Villa forlater Valencia, hvor tror dere at han vil ende opp? Endret 9. juni 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Real Madrid, føler alle store havner der i år.. =/ Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Ser vi blir linket til Robben. Merkelig. Han er 25, ser mer ut som 35, fikk helt sjokk jeg. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Han er 25, ser mer ut som 35, fikk helt sjokk jeg. Du kødder nå, right? Fyren ser jo fortsatt ut som en guttunge. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Dere får aldri i livet Robben, favorittspilleren min utenfor United! Guttunge? Han ser mer ut som han er i 30 årene. Endret 10. juni 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Trodde det var VDV jeg Tror ikke det er så veldig mange av oss som er gira på Robben, ufyselig type, så har han i tillegg hatt på seg Chelski drakt, fysjom. Ja, når jeg leser setningen ovenfor kunne han glidd rett inn på United sammen med en del av "kjernekarene" deres Merk: EN DEL Endret 10. juni 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 VdV er en av favorittene, mens Robben er favoritten . Jeg har ikke noe imot folk som er litt klysete Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Dersom Real Madrid ikke vil ha Van der Vaart, så vil jeg ikke bli kjempelei meg dersom han havner i Chelsea. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Ser vi blir linket til Robben. Merkelig. Han er 25, ser mer ut som 35, fikk helt sjokk jeg. Haha, diskuterte det med fadern i går under kampen. Han var overbevist om at han var 35 minst, mens jeg visste at han var 25 Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Dersom Real Madrid ikke vil ha Van der Vaart, så vil jeg ikke bli kjempelei meg dersom han havner i Chelsea. Takker også ja til Robben. Var en tabbe å la han dra (da får Malouda litt kamp om plassen - noe som er bra). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå