Gå til innhold

Silly Season 09 - Transferrykter her!


GBD

Anbefalte innlegg

Sylvinho har ikke vært imponerende i sesongen som gikk, og spiller han som han gjorde i CL finalen tror jeg Riise kan danke ham ut. Men Riise går nok ikke til Barcelona uansett.

 

Ser ut som om Kaka er klar for Real, legetesten bestått og greier. Noe sånt som 580 millioner kroner. :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sylvinho har ikke vært imponerende i sesongen som gikk, og spiller han som han gjorde i CL finalen tror jeg Riise kan danke ham ut. Men Riise går nok ikke til Barcelona uansett.

 

Ser ut som om Kaka er klar for Real, legetesten bestått og greier. Noe sånt som 580 millioner kroner. :whistle:

Nå er det jo "troverdige" Marca som melder dette da :roll:

Lenke til kommentar
Sylvinho har ikke vært imponerende i sesongen som gikk, og spiller han som han gjorde i CL finalen tror jeg Riise kan danke ham ut. Men Riise går nok ikke til Barcelona uansett.

 

Ser ut som om Kaka er klar for Real, legetesten bestått og greier. Noe sånt som 580 millioner kroner. :whistle:

Nå er det jo "troverdige" Marca som melder dette da :roll:

 

Og VG. :D

Lenke til kommentar

Omtrent alle de store avisene i europa har jo linket han til klubben og skrevet at det blir avgjort i morgen (mandag) hvor han skal spile neste sesong. En av Spanias mest pålitelige aviser (Cadena SER eller noe sånt) har skrevet at Kaka omtrent har skrevet under på en kontrakt.

Noen aviser har også skrevet at Kaka har sagt at han føler seg presset ut av Milan og vil bort.

Lenke til kommentar

Har sagt siden april at Ruud kunne vært en spiller å hente. Alderen og skaden gjør at prisen blir lav, og jeg har tro på at han fortsatt kan score 20+ om han finner formen og får nok spilletid. Det ville selvsagt vært en risiko å ta, men det kunne blir verdt det. Dessverre er nok både forholdet mellom SAF og Ruud, og forholdet mellom SAF og Real for dårlig til at det kommer til å skje.

Lenke til kommentar

Nei, Utd har kommet over en Ruud-type spiller i laget. Se hvordan det gikk i 06/07 etter vi så og si forandret alt pga. det spillerkjøpet. Går heller framover og ser på en evt. Huntelaar (selvom jeg er som sagt tidligere usikker på han) eller noen andre. Nei takk til the past.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...