Attityd Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg skjønte bare ikke hvorfor han ikke får fornyet kontrakt. Har pompey noen andre i siktet? Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Kaka avgjørelse på mandag På mandag morgen blir det klart hvilken klubb Kaka skal spille i de neste sesongene. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Det ryktes om at Demidov blir fulgt av Aston villa og at Ciljan er i kontakt med Sunderland for øyeblikket. Kilde tv2.no Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Sier ikke nei takk til flere norske spillere i PL, men nivået i den norske serien vil falle mer og mer om det skjer. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Ja, og jeg tror heller ikke Demidov vil klare å etablere seg i PL. Se på Annan, han er skikket til å klare det. Demidov trenger mer tid. Skjelbred kan bli stor, det er de fleste klar over, men ikke hvis han spiller som han har gjort på Rosenborg denne sesongen. Uvant rolle og dårlig form riktignok, så han er da på bedringens vei. Dessuten er han jo Newcastlefan, så han vil vel unngå Sunderland. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 En viss møkkaavis hevder at Barca er villig til å bla opp 20 mill pund for Mache. Finner vi en god nok ersatter for 20 mill pund? Tviler. Skuller dog ønske Masche var bedre fremover. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Start får nok ikke Hreidarsson http://www.setanta.com/uk/Articles/Footbal...tch/gnid-56144/ Endret 7. juni 2009 av JuRomanRi Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Start får nok ikke Hreidarssonhttp://www.setanta.com/uk/Articles/Footbal...tch/gnid-56144/ nå sier han at han vil avslutte karrieren i Kristiansand men vil spille et par år til i balløya Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Ja, og jeg tror heller ikke Demidov vil klare å etablere seg i PL. Se på Annan, han er skikket til å klare det. Demidov trenger mer tid. Skjelbred kan bli stor, det er de fleste klar over, men ikke hvis han spiller som han har gjort på Rosenborg denne sesongen. Uvant rolle og dårlig form riktignok, så han er da på bedringens vei. Dessuten er han jo Newcastlefan, så han vil vel unngå Sunderland. Nå var jo en viss Ole Gunnar Solskjær en stor fan av Liverpool i oppveksten og var på Anfield Road, året før han ble snappet opp av Man United. Så det supporter argumentet har ikke mye innvirkning. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Ja, og jeg tror heller ikke Demidov vil klare å etablere seg i PL. Se på Annan, han er skikket til å klare det. Demidov trenger mer tid. Skjelbred kan bli stor, det er de fleste klar over, men ikke hvis han spiller som han har gjort på Rosenborg denne sesongen. Uvant rolle og dårlig form riktignok, så han er da på bedringens vei. Dessuten er han jo Newcastlefan, så han vil vel unngå Sunderland. Ingen av dem vil gaa i aar. Det er jeg ganske saa sikker paa. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Ja, og jeg tror heller ikke Demidov vil klare å etablere seg i PL. Se på Annan, han er skikket til å klare det. Demidov trenger mer tid. Skjelbred kan bli stor, det er de fleste klar over, men ikke hvis han spiller som han har gjort på Rosenborg denne sesongen. Uvant rolle og dårlig form riktignok, så han er da på bedringens vei. Dessuten er han jo Newcastlefan, så han vil vel unngå Sunderland. Nå var jo en viss Ole Gunnar Solskjær en stor fan av Liverpool i oppveksten og var på Anfield Road, året før han ble snappet opp av Man United. Så det supporter argumentet har ikke mye innvirkning. Han skulle bare se hvor målet sto. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Barca keen to strengthen Barcelona have fired an ominous warning to their domestic and European rivals by setting their sights on three or four 'high-level' names. Ok så langt. The likes of as David Villa, Javier Mascherano, Zlatan Ibrahimovic and John Arne Riise have all been linked with moves to Camp Nou. Finn én feil. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Mascherano selvsagt. Jeg håper ikke Barca får Zlatan i sommer. Det blir for farlig neste år da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Mascherano? Mascherano selvsagt. Jeg håper ikke Barca får Zlatan i sommer. Det blir for farlig neste år da. Great minds... Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Nja, tenkte egentlig mest på Johnnyboy jeg. Men nå som dere nevner det så ser jeg ikke for meg Masche i Barca, de har jo en fantastisk DM i Yaya. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg ser fortsatt ikke hvordan Riise er dårligere på noen måte enn Sylvinho, og hvis han kunne spille for Barcelona så tror jeg Riise kunne gjort det. Riise som har vært god på backen i Roma. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Ikke voldsomt imponerende å ikke være "dårligere på noen måte" enn en 35-åring heller da, men jeg ser poenget ditt. Forøvirg må det nevnes at Sylvinho var en knakende god back i sin prime time. Poenget mitt var at spillere som ble nevnt der (Zlatan, Villa og Masche) alle kunne gått inn i startelveren, mens Riise måtte ha vært backupen til Abidal. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Vel jeg ser ikke hvordan Masche skal få plass blant de første 11 på Barca heller siden de nok er den klubben i verden som absolutt ikke vil operere med et såpass defensivt anker som Masche. Ei heller tror jeg han innehar kvalitetene Barca er ute etter fremover på banen. Gleder meg forresten til å se om Abidal har evnene til å bygge et lag. Han blir sammenlignet med Josè, men jeg tror ikke han når han til kneskålene. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Vel jeg ser ikke hvordan Masche skal få plass blant de første 11 på Barca heller siden de nok er den klubben i verden som absolutt ikke vil operere med et såpass defensivt anker som Masche. Ei heller tror jeg han innehar kvalitetene Barca er ute etter fremover på banen. Nei, slik tenkte jeg også. Ulogisk å være ute etter Masche når de har Yaya. Eneste grunnen jeg kan komme på til at de kanskje henter han er å tilfredsstille Messi? Og Abidal? Du mener ikke Pep? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Vel jeg ser ikke hvordan Masche skal få plass blant de første 11 på Barca heller siden de nok er den klubben i verden som absolutt ikke vil operere med et såpass defensivt anker som Masche. Ei heller tror jeg han innehar kvalitetene Barca er ute etter fremover på banen. Nei, slik tenkte jeg også. Ulogisk å være ute etter Masche når de har Yaya. Eneste grunnen jeg kan komme på til at de kanskje henter han er å tilfredsstille Messi? Og Abidal? Du mener ikke Pep? Jeg mener selvfølgelig Guardiola. Faen som jeg roter med slike navn. Flere ganger jeg sier Alonso isteden for Benitez. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå