Gå til innhold

Silly Season 09 - Transferrykter her!


GBD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, og jeg tror heller ikke Demidov vil klare å etablere seg i PL. Se på Annan, han er skikket til å klare det. Demidov trenger mer tid. Skjelbred kan bli stor, det er de fleste klar over, men ikke hvis han spiller som han har gjort på Rosenborg denne sesongen. Uvant rolle og dårlig form riktignok, så han er da på bedringens vei. :)

 

Dessuten er han jo Newcastlefan, så han vil vel unngå Sunderland. :p

Lenke til kommentar
Ja, og jeg tror heller ikke Demidov vil klare å etablere seg i PL. Se på Annan, han er skikket til å klare det. Demidov trenger mer tid. Skjelbred kan bli stor, det er de fleste klar over, men ikke hvis han spiller som han har gjort på Rosenborg denne sesongen. Uvant rolle og dårlig form riktignok, så han er da på bedringens vei. :)

 

Dessuten er han jo Newcastlefan, så han vil vel unngå Sunderland. :p

 

Nå var jo en viss Ole Gunnar Solskjær en stor fan av Liverpool i oppveksten og var på Anfield Road, året før han ble snappet opp av Man United. Så det supporter argumentet har ikke mye innvirkning.

Lenke til kommentar
Ja, og jeg tror heller ikke Demidov vil klare å etablere seg i PL. Se på Annan, han er skikket til å klare det. Demidov trenger mer tid. Skjelbred kan bli stor, det er de fleste klar over, men ikke hvis han spiller som han har gjort på Rosenborg denne sesongen. Uvant rolle og dårlig form riktignok, så han er da på bedringens vei. :)

 

Dessuten er han jo Newcastlefan, så han vil vel unngå Sunderland. :p

Ingen av dem vil gaa i aar. Det er jeg ganske saa sikker paa.

Lenke til kommentar
Ja, og jeg tror heller ikke Demidov vil klare å etablere seg i PL. Se på Annan, han er skikket til å klare det. Demidov trenger mer tid. Skjelbred kan bli stor, det er de fleste klar over, men ikke hvis han spiller som han har gjort på Rosenborg denne sesongen. Uvant rolle og dårlig form riktignok, så han er da på bedringens vei. :)

 

Dessuten er han jo Newcastlefan, så han vil vel unngå Sunderland. :p

 

Nå var jo en viss Ole Gunnar Solskjær en stor fan av Liverpool i oppveksten og var på Anfield Road, året før han ble snappet opp av Man United. Så det supporter argumentet har ikke mye innvirkning.

Han skulle bare se hvor målet sto.

Lenke til kommentar

Ikke voldsomt imponerende å ikke være "dårligere på noen måte" enn en 35-åring heller da, men jeg ser poenget ditt. Forøvirg må det nevnes at Sylvinho var en knakende god back i sin prime time. Poenget mitt var at spillere som ble nevnt der (Zlatan, Villa og Masche) alle kunne gått inn i startelveren, mens Riise måtte ha vært backupen til Abidal.

Lenke til kommentar

Vel jeg ser ikke hvordan Masche skal få plass blant de første 11 på Barca heller siden de nok er den klubben i verden som absolutt ikke vil operere med et såpass defensivt anker som Masche. Ei heller tror jeg han innehar kvalitetene Barca er ute etter fremover på banen.

 

Gleder meg forresten til å se om Abidal har evnene til å bygge et lag. Han blir sammenlignet med Josè, men jeg tror ikke han når han til kneskålene.

Lenke til kommentar
Vel jeg ser ikke hvordan Masche skal få plass blant de første 11 på Barca heller siden de nok er den klubben i verden som absolutt ikke vil operere med et såpass defensivt anker som Masche. Ei heller tror jeg han innehar kvalitetene Barca er ute etter fremover på banen.

Nei, slik tenkte jeg også. Ulogisk å være ute etter Masche når de har Yaya. Eneste grunnen jeg kan komme på til at de kanskje henter han er å tilfredsstille Messi?

 

Og Abidal? Du mener ikke Pep?

Lenke til kommentar
Vel jeg ser ikke hvordan Masche skal få plass blant de første 11 på Barca heller siden de nok er den klubben i verden som absolutt ikke vil operere med et såpass defensivt anker som Masche. Ei heller tror jeg han innehar kvalitetene Barca er ute etter fremover på banen.

Nei, slik tenkte jeg også. Ulogisk å være ute etter Masche når de har Yaya. Eneste grunnen jeg kan komme på til at de kanskje henter han er å tilfredsstille Messi?

 

Og Abidal? Du mener ikke Pep?

Jeg mener selvfølgelig Guardiola. Faen som jeg roter med slike navn. Flere ganger jeg sier Alonso isteden for Benitez.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...