Gå til innhold

Silly Season 09 - Transferrykter her!


GBD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Riise har spilt seg så godt som fast i Roma nå, men om han kan klare å spille seg fast i Barcelona hvis overgangen skulle bli en realitet stiller jeg meg tvilende til. Hvis han mot formodning skulle klare det ville det vært stort for Norge og landslaget. Har Darjio Srna blitt linket til noen store klubber i år forresten?

Lenke til kommentar
Liverpool-linkede Danijel Pranjic er klar for Bayern München.

Bayern er igang med noe stort, selv om Ribery og Toni kanskje forsvinner, så har de signert gode spillere i Pjanjic og Gomez!

 

De har jo også signert Ivica Olic på bosman, samtidig som de også sikret seg Tymoschuk fra Zenit på bosman også. ;)

 

Tymoshuk gikk ikke på bosman, men gikk ca. opp i opp med salget av Podolski ;) Bayern har derimot hentet "talentet" Baumjohann på bosman, noe det er mye delte meninger om.

Lenke til kommentar

Zlatan til Barca om Inter får 600M

 

Håper litt på en slik overgang. Jeg er ikke sikker på om Zlatan passer inn i spillestillen, som det står i artikkelen, men gud så artig det blir når Barca først får ballen. Litt mindre hurtighet enn Eto'o, og antagelig mye mindre innsats uten ball, gjør nok at Guardiola tenker seg om 2 ganger.

 

Kanskje City kommer på banen med et kjempebud. Hadde vært artig med Zlatan i England, kanskje han hadde fått litt omtale i norske medier også. =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...