Jørgen Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg tror ikke interessen er i nærheten av det den var i fjor, og at det ikke kommer til å bli noe drama i sommer, men skulle han mot formodning gå så hadde jeg ikke begynt å grine. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg tror ikke interessen er i nærheten av det den var i fjor, og at det ikke kommer til å bli noe drama i sommer, men skulle han mot formodning gå så hadde jeg ikke begynt å grine. skulle han være så dum å forlate OldTrafford til fordel for Real vil dette være hans største tabbe. For min del, ingenting er bedre om han blir, men skulle det motsatte bli en realitet hadde jeg nok blitt ganske så deppa, men herrejesus, bare dra..... men husk da en ting, ALDRI.. ALDRI!! vis deg mer i england/på Old Trafford. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Van Gaal vil ha Sneijder og Van der Vaart Kan hende at Toni blir solgt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Riise til Barcelona? Endret 4. juni 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Haha, tror ikke det skjer. Han får i hvert fall ikke spille fast på laget. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Haha, tror ikke det skjer. Han får i hvert fall ikke spille fast på laget. Han er nok tiltenkt som erstatter for Sylvinho... og vil komme inn fra benken for Abidal Tror han kan ta over etterhvert med mindre han flopper da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Bedre at han spiller fast i Roma, enn at han får noen innhopp i Barcelona. Er vel ikke sikkert han får innhopp i hver kamp heller, for man kan jo bare bruke tre bytter pr. kamp. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Spiller vel snaut fast i Roma også... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Poenget er at han får mange flere kamper i Roma, enn det han kommer til å få i Barca. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Spiller vel snaut fast i Roma også... Du følger med eller? Han er faktisk fast uttpå banen i Roma Poenget er at han får mange flere kamper i Roma, enn det han kommer til å få i Barca. Sant det, men så holder Barca et større nivå Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Riise salget var en tabbe, han var så uheldig å score et selvmål, for det har aldri Carra gjort Riise over Aurelio når som helst, siden begge er i stand til å score på frispark mot United tenkte Benitez det holdt med en av dem. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Så dere har innsett det nå? Var mange Pool-supportere på starten av sesongen som mente det var godt å ha han ute av klubben. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hadde Riise vært i klubben, hadde nok aldri Insua fått sjansen, så jeg er glad vi solgte han. Eller, kunne godt beholdt han og ikke kjøpt Dossena. Men tviler på Riise hadde scoret på lobb på OT da Aurelio>Insua>Riise. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 For Riise har ikke scoret mot United før Bolanos? Dere Latias? Spar meg. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 For Riise har ikke scoret mot United før Bolanos? Jo, han hadde det nydelige frisparket, og det vet du Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 For Riise har ikke scoret mot United før Bolanos?Dere Latias? Spar meg. Ikke alle, men var mange som mente det. Du var nok unntaket (sammen med et par andre). Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Liverpool-linkede Danijel Pranjic er klar for Bayern München. Endret 4. juni 2009 av Infenso Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Liverpool-linkede Danijel Pranjic er klar for Bayern München. Bayern er igang med noe stort, selv om Ribery og Toni kanskje forsvinner, så har de signert gode spillere i Pjanjic og Gomez! Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Silvain Distin til Liverpool? Tuncay Sanli til Liverpool? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Bosingwa ryktes til Bayern München Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå