Liberalistiske Samebror Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/europe/8031226.stm Read and weep. OLD! Ifølge Blackburn-fans i england om kjenner Matt, så var det bare tull! Han vil bli i klubben han hører hjemme i! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Van heerden klar for Rovers Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Barry til City. Kaka og Pato til Chelsea. Hvor ender Tevez opp? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Da lurer jeg på hvor Milan ender opp. Sansynligvis ikke på medaljeplass på lang tid. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Det er vel ikke bekreftet dette med Pato og Kaka? Bare rykter vel? Egentlig ville Kaka vært et litt rart kjøp, selv om han er pure class. Chelsea har mye bra på midtbanen.... Deco, Ballack, Essien og selvsagt Lampard er alle klassespillere, dessuten synes jeg Malouda omsider begynner å virke lovende også. Det Chelsea trenger er en ving eller to. Endret 2. juni 2009 av Geir M Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Deco og Ballack vil jeg ikke rekne som klassespillere. De har dabbet voldsomt av. Essien og Lampard derimot … Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Greit, jeg får moderere meg til å si at de er gode spillere. Men poenget er det samme, det er ikke den plassen Chelsea trenger å styrke. Endret 2. juni 2009 av Geir M Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Om Drogba går så trenger de spiss også, som om de ikke har kastet nok penger ut av vinduet. Vi får satse på at de henter noen ny Shevchenko'er. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Om Drogba går så trenger de spiss også, som om de ikke har kastet nok penger ut av vinduet. Vi får satse på at de henter noen ny Shevchenko'er. Synes de burde gå for Inzaghi og Del Piero!!!111 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Raul og Ronaldo virket jo bra for Real for noen århundrer siden Får de nok for en billig slant (og en dyr en til lønning). Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Kaka er klar for Real Madrid Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Haha, jeg så et intervju Sky Sports hadde gjort med Kaka i dag tidlig. Der sa han at Milan er klubben han vil bli i. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Utrolig! Den så jeg virkelig ikke komme. Håper for en gangs skyld at også Liverpool kan få ut fingeren og få hentet noen spillere før den siste timen av vinduet Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Regner med at Real Madrid sin neste spiller blir en spanjol fra Valencia, Xabi Alonso, Cesc Fabregas, Franck Ribery eller Cristiano Ronaldo.... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Håper og tror at de ikke har råd til både Kaka og Ronaldo. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Kaka er enda ikke bekreftet helt og holdent så vidt jeg har fått med meg. Barry er bekreftet. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ligger en del rykter ute nå om at Arsenal skal ha signert Thomas Vermaelen. Vet ikke helt hva jeg skal si, men tror han er en erstatning for Gallas, samtidig som jeg tror (og håper) at Wenger prøver å finne en stor sterk stopper som kan spille ved siden av Touré og Vermaelen (hvis han kommer ). http://arsenalspot.net/2009/06/thomas-verm...st-a-done-deal/ http://goonertalk.com/2009/06/03/reports-v...arsenal-player/ http://www.sport.co.uk/news/Football/20927...ax_stopper.aspx Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Kaka er enda ikke bekreftet helt og holdent så vidt jeg har fått med meg. Barry er bekreftet. skulle for en gang skyld ønske Kaka ble kjøpt av Real, hadde kanskje satt en stopper for MAAAAASET rundt Ronaldo.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå