ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Saviola har signert for Benfica. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Besiktas på handletur i PL? http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zo...-yossi-benayoun Lenke til kommentar
JRL Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Bayern ledelsen om riberys ønske om å dra til real madrid: "Personally, I read Franck's statement like that: either Real Madrid or nothing. And our clear reply is: nothing! jeg liker det Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Ross Turnbull klar for Chelsea http://www.skysports.com/football/transfer...0,14896,00.html (17.30) Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Ross Turnbull klar for Chelseahttp://www.skysports.com/football/transfer...0,14896,00.html (17.30) Sies at dette er et veldig godt kjøp, og at Cech har fått en litt yngre keeper kollega er vel positivt. Får håpe Sturridge dealen går bra og nå. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Me trengte ein ny keeper når Cudicini gjekk til Tottenham. Dette er nok ein bra deal. Det er også annonsert på Chelsea's heimeside. Rart at ikkje Zhirkov avtalen er annonsert på Chelsea også, eller er den ikkje ferdig enda? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Zhirkov blir etter sigende klar over helga (8. juli, om man gidder å tro på rykter da). Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 HAHA! "Tro det eller ei. Milan kan prøve seg på et 120 millioner kroners bud på Portsmouths Peter Crouch, hvis de ikke får Arsenals Emmanuel Adebayor. Vi tipper at selv Crouch ikke så DEN komme! (The Sun) " Fra Nettavisen Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Haha, Crouch til Serie-A. Dette hadde vore interresant å sett Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Det virker tydelig at AC Milan vil ha en stor/sterk hodespiller(De har prøvd seg på Dzeko, Adebayor og nå Crouch), så han kan passe inn. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Det virker tydelig at AC Milan vil ha en stor/sterk hodespiller(De har prøvd seg på Dzeko, Adebayor og nå Crouch), så han kan passe inn. Og nå Huntelaar. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Lucio er sterkt linket til Man City for latterlige €7mill. Om dette går gjennom finner dere meg hengende i skapet... Lenke til kommentar
Schlecks Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Lucio begynner vel å dra veldig på årene da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Er vel ikke værre enn 30/31? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Er vel ikke værre enn 30/31? Han fylte 31 i mai Forøvrig er Lucio en veldig god midtstopper, og han har bare blitt bedre de siste årene. Farten hans er på topp, taklinger og timingen hans i duellspillet er fenomenal. Selv om han kanskje bare har 3 år igjen på topp nivå ville det vært et veldig bra kjøp av City, så jeg håper virkelig at Lucio forblir i Bayern Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Lucio er en av de beste stopperene i verden når det kommer til fysikk. Jeg tror City kunne hatt godt av han. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Lucio = Midtstopperen med teknikk til å utfordre Ronaldinho til tider. Håper han ikke blir å finne i Manchester til høsten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Midtstopper er en av de siste plassene de trenger forsterkning da. Richards er bankers, og Dunne er absolutt kvalitet. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Midtstopper er en av de siste plassene de trenger forsterkning da. Richards er bankers, og Dunne er absolutt kvalitet. Kom ut av FM og inni virkerligheten. Richards er høyreback, OG har mistet farten sin etter all tiden i styrkerommet. Selvsagt kan han spille midtstopper, men har spilt høyreback i de fleste kamper Dunne leverte en sinnsykt laber sesong ifjor. Et usikkermoment i store deler av sesongen. Husker jeg ønsket han til Liverpool for noen år tilbake, hver gang jeg så Dunne ifjor tenkte jeg: "Hvorfor?". Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Må si meg enig med Winy her. Dunne var patetisk i nesten hele 08/09 sesongen og er absolutt ikke kvalitet lenger. Richards er også primært høyreback for City nå ja. Pluss at han har som Winy sier, mistet mye av farten sin. En stund var han også litt "feit" men tror han har kommet over den perioden nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå