Gå til innhold

Silly Season 09 - Transferrykter her!

GBD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er vel ikke værre enn 30/31?

Han fylte 31 i mai :p

Forøvrig er Lucio en veldig god midtstopper, og han har bare blitt bedre de siste årene. Farten hans er på topp, taklinger og timingen hans i duellspillet er fenomenal. Selv om han kanskje bare har 3 år igjen på topp nivå ville det vært et veldig bra kjøp av City, så jeg håper virkelig at Lucio forblir i Bayern :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Midtstopper er en av de siste plassene de trenger forsterkning da. Richards er bankers, og Dunne er absolutt kvalitet.

Lenke til kommentar
Midtstopper er en av de siste plassene de trenger forsterkning da. Richards er bankers, og Dunne er absolutt kvalitet.

Kom ut av FM og inni virkerligheten.

Richards er høyreback, OG har mistet farten sin etter all tiden i styrkerommet. Selvsagt kan han spille midtstopper, men har spilt høyreback i de fleste kamper

Dunne leverte en sinnsykt laber sesong ifjor. Et usikkermoment i store deler av sesongen. Husker jeg ønsket han til Liverpool for noen år tilbake, hver gang jeg så Dunne ifjor tenkte jeg: "Hvorfor?".

Lenke til kommentar

Må si meg enig med Winy her. Dunne var patetisk i nesten hele 08/09 sesongen og er absolutt ikke kvalitet lenger. Richards er også primært høyreback for City nå ja. Pluss at han har som Winy sier, mistet mye av farten sin. En stund var han også litt "feit" men tror han har kommet over den perioden nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...