Gå til innhold

Silly Season 09 - Transferrykter her!

GBD

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EIV2CS
noen United fans her ?;) hvem spillere synes dere burde ersatte ronaldo;)?? jeg synes luis fabiano. david silva. david villa . eto'o. bojan.;)

United-fans på dette forumet? Nei, da tror jeg du har kommet til feil sted. :hm:

Må nok bli Benzema eller Ribery. :)

Har dere ikke en ny sånn policy med kun spillere under 24 år? Eller er det meg som roter?

25, og ikke store summer, men det er vel ikke noe stort problem om f.eks Buffon plutselig ville komme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Matt Derbyshire hadde vel ikke lyst å komme tilbake fra Olympiakos (?) og prøvde å få signert kontrakt der for å bli der. Han hadde ihvertfall ikke lyst å spille for Blackburn igjen for en eller annen grunn. Fant det merkelig selv, kanskje han fant dame eller noe der. :p

Thats a lie! Han elsker Blackburn, og er født som supporter! Han er tiltenkt en nøkkelrolle i nærmeste fremtid og var i Hellas for å få erfaring

OLD!

Ifølge Blackburn-fans i england om kjenner Matt, så var det bare tull! Han vil bli i klubben han hører hjemme i!

Ouch, sier jeg bare. Der tok du rimelig feil, gitt.

Lenke til kommentar

8.20 Real Madrid's general director Jorge Valdano has confirmed the club are no longer trying to sign David Villa from Valencia.

Hadde aldri trodd Villa skulle bli i Valencia, men ser da sånn ut nå. Når ikke Real klarer å hente han en gang er det vel bare å gi opp for alle andre også.

Lenke til kommentar
Tevez linkes til Liverpool.

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport...icle2423893.ece

Dette tror jeg faktis kan skje, siden Tevez sliter med spilletid. Men hva han skal i Liverpool skjønner jeg ikke, de har jo Torres som klart førstevalg, og så har de Dirk Kuyt, Yossi Benayoun og David N'Gog. Tevez burde dra til en mindre klubb.

Torres trenger jo sårt en makker, Kuyt spiller jo høyreving, Benayoun på midten og N`Gog skal klatre rimelig mange bakker før han danker Tevez ut av noe lag. Tevez spiller i hvertfall ikke i United neste sesong det tror jeg er sikkert.

Jeg mener at det ikke hadde vært et smart trekk av liverpool å kjøpe tevez.

Ja han er god spiller men torres og tevez har altfor lik spillestil.

Dt hadde blitt vanskelig for dem.

Lenke til kommentar
noen United fans her ?;) hvem spillere synes dere burde ersatte ronaldo;)?? jeg synes luis fabiano. david silva. david villa . eto'o. bojan.;)

United-fans på dette forumet? Nei, da tror jeg du har kommet til feil sted. :hm:

Må nok bli Benzema eller Ribery. :)

Har dere ikke en ny sånn policy med kun spillere under 24 år? Eller er det meg som roter?

25, og ikke store summer, men det er vel ikke noe stort problem om f.eks Buffon plutselig ville komme.

Jeg mener klart at de burde hente benzema og valencia. begge unge og med et kjempe stort potensial. :thumbup:

Lenke til kommentar

Dette tror jeg faktis kan skje, siden Tevez sliter med spilletid. Men hva han skal i Liverpool skjønner jeg ikke, de har jo Torres som klart førstevalg, og så har de Dirk Kuyt, Yossi Benayoun og David N'Gog. Tevez burde dra til en mindre klubb.

Torres trenger jo sårt en makker, Kuyt spiller jo høyreving, Benayoun på midten og N`Gog skal klatre rimelig mange bakker før han danker Tevez ut av noe lag. Tevez spiller i hvertfall ikke i United neste sesong det tror jeg er sikkert.

Tuller du?! Tevez og Torres lik spillerstil? Hehe sier jeg bare..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Utdyp hvordan de er i nærheten av en likhet.

Og holdino, Kuyt er jo omskolert til ving, selv om Torres er førstevalget trenger de fremdeles en spiss til, N'Gog kommer aldri til å etablere seg i Liverpool, og Benayon som spiss, ikke få meg til å le. Jeg er dog enig i en ting, Tevez bør dra seg langt tilbake til Argentinsk 3.-divisjon.

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar

Utdyp hvordan de er i nærheten av en likhet.

Og holdino, Kuyt er jo omskolert til ving, selv om Torres er førstevalget trenger de fremdeles en spiss til, N'Gog kommer aldri til å etablere seg i Liverpool, og Benayon som spiss, ikke få meg til å le. Jeg er dog enig i en ting, Tevez bør dra seg langt tilbake til Argentinsk 3.-divisjon.

Karen er så vidt 20 år (1989 - modell) og jeg synes selv han virker lovende.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Mulig at han etablerer seg der, selv om jeg tviler på det også. Det jeg egentlig mente, var at han ikke kommer til å etablere seg som en stjernespiss, på linje med Torres og Tevez. Siter meg om 3 år, så skal jeg gjerne bite meg i det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Chelsea er mer etablerte, har bare to gode spisser i Anelka og Drogba (på vei ut?). Jeg tror han hadde spilt seg rett inn der. Chelsea er ikke akkurat småunger i forhold til City heller. Kanskje han liker Robinho bedre som makker.

Lenke til kommentar
Ballack da?

Ballack har spelt veldig bra denne sesongen. Han er nærmest fast på midtbanen sammen med Lampard og Mikel. Sjølv om han er gammal så holder han iallefall ein sesong til.

Herr Brun: Carvahlo er ein god spelar. Han har, som du sa, vore skada i store delar av sesongen. Då har Alex steppet inn og gjort ein veldig god jobb. Alex er ein god stoppar, men eg tviler på om han holder mål... Ein ny midtstoppar kunne også vore ein ide å kjøpe inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...