Latias Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Ja, husker Ronaldo sagaen ifjor.. Alt de kom med var 100 % sant.. Ja, for det var jo bare Sky som kom med rykter i løpet av hele sommeren. Ikke sant? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Er du seriøs Kjartan? Skysports.com er noe av det mest pålitelige du finner på nettet som handler om fotball. Det trodde jeg var allmenkunnskap blant fotballsupportere. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 TeamTALK er sweet vist du vil ha "hodeløse rykter" å kose deg med. SkySports er som nevnt den mest seriøse, og den jeg sjekker først. SkySports poster kunn rykter som det er noe sant i, kanskje Ronaldo sagaen ifjor ikke gikk igjennom, men det meste som SS postet på siden skjedde nok. Tenker på møter, at Ronaldo ville bort osv. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) javel! jeg gir meg! Da har jeg missforstått en del ifjor.. Føler det dere beskriver i Skysports, er det dere beskrev i fjor som BBC .. " jeg venter til det kommer til BBC før jeg tror på det ".. Kanskje jeg har lest feil. Glem alt jeg har skrevet, jeg blandet Skysports og The sun.. Endret 20. juni 2009 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Hahaha, ganske stor forskjell der gitt :!: Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Glem alt jeg har skrevet, jeg blandet Skysports og The sun.. Haha, gratulerer. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Glem alt jeg har skrevet, jeg blandet Skysports og The sun.. Vurderer å poste dette i Gullkorn-forumet. :!: Sky og The Sun er et ganske fint eksempel på kontraster. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 finst det et gullkorn foruM? Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Roque Santa Cruz er svært nærme en overgang til Manchester City. Kun de medisinske testene gjenstår før en £18M-avtale mellom Blackburn og City kan sikres. Dette melder blant annet TEAMtalk, som også hevder at Hull er lystne på Michael Owen og at Wolves er i ferd med å sikre seg Readings Kevin Doyle. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Rovers.co.uk bekrefter at Roque er klar for City og at Eidur Gudjohnsen er svært nær en overgang til Lancashire Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Santa Cruz har vell gitt "prisstigning" en ny betydning. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Jepp, sammen med Glen Johnsen. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Santa Cruz har vell gitt "prisstigning" en ny betydning. oss roversfans er fornøyd at han forsvant for såpass mye, var skeptisk å få 15mill£ for han til og med Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Jepp, sammen med Glen Johnsen. Jepp. Blir spennende å se hvilke av de 2 som har forsvart prislappen mest ved sesongslutt. Vil tippe Glenny. Santa Cruz har vell gitt "prisstigning" en ny betydning. oss roversfans er fornøyd at han forsvant for såpass mye, var skeptisk å få 15mill£ for han til og med Tviler ikke Dere mister en svært god spiller, men kan jo fornye hele laget for den summen der med Big Sam bak roret. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 får vi inn Mohamed Zidan eller Eidur Gudjohnsen så er jeg ganske fornøyd Lenke til kommentar
erikaj Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 noen United fans her ? hvem spillere synes dere burde ersatte ronaldo;)?? jeg synes luis fabiano. david silva. david villa . eto'o. bojan. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 noen United fans her ? hvem spillere synes dere burde ersatte ronaldo;)?? jeg synes luis fabiano. david silva. david villa . eto'o. bojan. United-fans på dette forumet? Nei, da tror jeg du har kommet til feil sted. Må nok bli Benzema eller Ribery. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 noen United fans her ? hvem spillere synes dere burde ersatte ronaldo;)?? jeg synes luis fabiano. david silva. david villa . eto'o. bojan. United-fans på dette forumet? Nei, da tror jeg du har kommet til feil sted. Må nok bli Benzema eller Ribery. Har dere ikke en ny sånn policy med kun spillere under 24 år? Eller er det meg som roter? Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Det har med hvor mye vi bruker på en spiller. Vi skal ikke bruke enorme summer på spillere som begynner å bli "gamle" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå