Gå til innhold

Silly Season 09 - Transferrykter her!

GBD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TeamTALK er sweet vist du vil ha "hodeløse rykter" å kose deg med.

SkySports er som nevnt den mest seriøse, og den jeg sjekker først.

SkySports poster kunn rykter som det er noe sant i, kanskje Ronaldo sagaen ifjor ikke gikk igjennom, men det meste som SS postet på siden skjedde nok. Tenker på møter, at Ronaldo ville bort osv.

Lenke til kommentar

javel! jeg gir meg! :p Da har jeg missforstått en del ifjor..

Føler det dere beskriver i Skysports, er det dere beskrev i fjor som BBC .. " jeg venter til det kommer til BBC før jeg tror på det ".. Kanskje jeg har lest feil.

Glem alt jeg har skrevet, jeg blandet Skysports og The sun..

Endret av Kjartan1234
Lenke til kommentar

Roque Santa Cruz er svært nærme en overgang til Manchester City. Kun de medisinske testene gjenstår før en £18M-avtale mellom Blackburn og City kan sikres.

Dette melder blant annet TEAMtalk, som også hevder at Hull er lystne på Michael Owen og at Wolves er i ferd med å sikre seg Readings Kevin Doyle.

Lenke til kommentar
Jepp, sammen med Glen Johnsen.

Jepp.

Blir spennende å se hvilke av de 2 som har forsvart prislappen mest ved sesongslutt. Vil tippe Glenny.

Santa Cruz har vell gitt "prisstigning" en ny betydning.

oss roversfans er fornøyd at han forsvant for såpass mye, var skeptisk å få 15mill£ for han til og med :p

Tviler ikke ;) Dere mister en svært god spiller, men kan jo fornye hele laget for den summen der med Big Sam bak roret.

Lenke til kommentar
noen United fans her ?;) hvem spillere synes dere burde ersatte ronaldo;)?? jeg synes luis fabiano. david silva. david villa . eto'o. bojan.;)

United-fans på dette forumet? Nei, da tror jeg du har kommet til feil sted. :hm:

Må nok bli Benzema eller Ribery. :)

Lenke til kommentar
noen United fans her ?;) hvem spillere synes dere burde ersatte ronaldo;)?? jeg synes luis fabiano. david silva. david villa . eto'o. bojan.;)

United-fans på dette forumet? Nei, da tror jeg du har kommet til feil sted. :hm:

Må nok bli Benzema eller Ribery. :)

Har dere ikke en ny sånn policy med kun spillere under 24 år? Eller er det meg som roter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...