Vidalon Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 I går fikk jeg ved en liten glipp gått fra bilen min med lysa på i noen timer. Var ikke mørkt og hadde glemt at jeg hadde skrudd om lysbryteren. Vanligvis når jeg gjør dette (altså skrur av bilen og åpner døra uten å skru av lysa) kommer det en alarm med piping. Jeg sjekket den i går og da fungerte den ikke. Det kommer bare veldig lav tikking. Noen som vet hvordan jeg kan kan få orden på det? Er en Opel Astra 1,6 96mod det er snakk om. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Det er nok selve buzzeren som er def, kan ikke koste mange kr hos Opel. Bruker du lysbryteren om dagen? Funker ikke kjørelysene dine? Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2009 Det er nok selve buzzeren som er def, kan ikke koste mange kr hos Opel. Bruker du lysbryteren om dagen? Funker ikke kjørelysene dine? Okei, takk for svar. Jeg stod stille litt og satte på parklys og glemte helt å slå dem over til kjørelys igj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå