Steamed Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg skulle laste ned et programm på pc`n Det sto at jeg måtte være administrator for å kjøre.. Jeg er jo såklart admin, når jeg er eneste brukeren på pc`n. Derfor søkte jeg på youtube.. Jeg fikk lagt inn en ny bruker (Administratro) Så lastet jeg ned programmet med den brukern. Da var jeg fornøyd å greier Da kom "flaskehalsen" Jeg gikk innpå min bruker igjen... Men den kan ikke slette administrator brukeren eller forandre den til standar bruker. Administrator brukeren kan det med min. Jeg vil ikke slette brukeren min å bruke "administrator" brukeren. Hjelp ! (Trenger du/dere bilde?, spør !) Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Selv om du har administator rettigheter, har du ikke alle rettigheter i Vista. Vista vil nekte deg å kjøre visse programmer, som for eksempel setup programmer for å beskytte OSet. Dette kalles UAC (User Access Control) og kan deaktiveres, men er ikke å anbefale. Du kan prøve dette: Klikk start > run > cmd > Type in "user administrator /del" Think that should work. Eller følge denne guiden. Men det enkleste hadde jo vært å høyreklikke på filen og valgt "Kjør som administrator" da. Endret 12. mai 2009 av Chavalito Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Når jeg skal slette administrator brukeren (er admin selv også), kommer ikke "Slett bruker" opp. Guiden funket ikke.. Fant ikke pol.msc noe . Ingen hjelp å få ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå