larsingedude Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Har komplett rett til å be meg kontakte koss istedenfor å behandle min ordre direkte? Lenke til kommentar
Star Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Er dette i forbindelse med reklamasjon eller kjøp? Lenke til kommentar
larsingedude Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Er dette i forbindelse med reklamasjon eller kjøp? Garanti / Reklamasjon Lenke til kommentar
Star Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Du kan på sett og vis kreve at Komplett skal administrere dette som selger av produktet. Dette vil likevel være lite hensiktsmessig da de etter all sannsynlighet videresender produktet til Koss. Utlegg for frakt blir dekket av KOSS dersom det er en gyldig reklamasjonssak, så reklamasjon ovenfor produsent er i dette tilfellet like greit som ovenfor butikk ( som man som oftest pleier å forholde seg til ) Ekstra tid og penger for både deg og Komplett dersom produktet må fraktes til dem og deretter videre til Koss Innlevering i butikk er nok i hovedsak tiltenkt dersom det er en "fysisk", lokal forhandler. Garantibetingelser - KOSS Endret 12. mai 2009 av Star Lenke til kommentar
TEE Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Har komplett rett til å be meg kontakte koss istedenfor å behandle min ordre direkte? Nei, de kan ikke nekte deg å ta det med dem. Men som oftest går det raskere og smidigere om du tar garantisaker direkte med produsent. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Som alle her sier så kan ikke komplett nekte å ta i mot din retur. Men det vil gå raskere om du henvender deg direkte til KOSS som har laget retur system for sine brukere som de ønsker at du skal bruke, slik at du skal slippe å sende det via komplett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå