Bluebeans Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Hva er dine beste vårtegn? Mine er *Tørr asfalt *Diverse anfall pga pollen *Skifte dekk på bilen. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 tja.... - lyst mesteparten av døgnet - tvangsklipping av hagegress - grønt på trærne - mulighet for å sykle til skolen - russ (etterhvert) Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 -Brunsneglen -Hestehov -varme? Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 For noen tullebukker.... det beste vårtegnet er klærne som blir bare lettere og lettere på damene. Nyt det. Snart er de som eskimoer igjen Lenke til kommentar
smetho Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 De fine damene kommer ut av hi..... Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Det å våkne av fuglekvittring Lenke til kommentar
Bach Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Har vært litt limbo for min del etter at noen rappa skøytene mine. Lufta full av feromoner har ikke hjulpet noen ting. Men nå er det snart lønning og da kan våren fortsette. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Så en polakk som var ute og kjørte i fiat-en sin i dag med planker på taket, det første SIKRE vårtegnet i år for min del... Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 At motorsykler dukker opp på veiene er et sikkert vårtegn Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 jeg blir litt mer kåt enn vanlig ... kortsagt .. vansklig å holde seg unnaå "leke med seg selv" nå men så har vi jo det faktumet at det er varmt .. det er et godt vårtegn Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Hva er dine beste vårtegn? Mine er *Tørr asfalt *Diverse anfall pga pollen *Skifte dekk på bilen. Haha.. her kom det snø etter at jeg la om.. dårlig tegn vil jeg si da. Men at det er mulig å ha oppe alle dører i huset, og ikke fryse i hjel, da kommer sommeren fort... Vaske bilen, det er vel også et fint tegn... Lenke til kommentar
Josten Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Så en polakk som var ute og kjørte i fiat-en sin i dag med planker på taket, det første SIKRE vårtegnet i år for min del... Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 For noen tullebukker.... det beste vårtegnet er klærne som blir bare lettere og lettere på damene. Nyt det. Snart er de som eskimoer igjen (gir min ) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Etter over to ukers varme i bergen så kom regnet for en uke siden noe som gjorde at naturen exploderte og nå er det en del blader på trærne og blomster kommer frem. Digg men downsiden er den forbaska pollen og de fordømte måken som skriker utenfor vinduet. Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Er du herre over ditt domene? Går til ein viss plass. Garasje fest og ute fyll. Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 ..de fordømte måken som skriker utenfor vinduet. Bor du i sentrum? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Nei eg bor i klasatjønn ved vadmyra. Like ved storevann Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 På landet (utenfor sentrum).. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 - Våryr dame - Sommerfelger - Utepils - Grilling 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå