Samiboy Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 skal i dag kjøpe meg en mobil, som da helst skal være en nokia. det jeg søker er en grei jobb-mobil med godt batteri, og ett kamera som skal fungere til å ta bilder av dokumenter og div. andre ting. håper da å ikke gå så veldig oppp i pris, men kan trekke meg opp til 1000,- med bedrift proff abonemang (telenor). Takker på forhånd for svar. mvh. Øystein:) Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 skal i dag kjøpe meg en mobil, som da helst skal være en nokia.det jeg søker er en grei jobb-mobil med godt batteri, og ett kamera som skal fungere til å ta bilder av dokumenter og div. andre ting. håper da å ikke gå så veldig oppp i pris, men kan trekke meg opp til 1000,- med bedrift proff abonemang (telenor). Takker på forhånd for svar. mvh. Øystein:) Nokia N82 passer nok for deg, grei pris, bra kamera og det er en god telefon generelt. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Nå må folk slutte å anbefale N-serietelefoner til de som skal ha jobb-mobil. Mine forslag er E66 eller E71 avhengig av om du trenger fulltastatur eller ikke. -C- Lenke til kommentar
Samiboy Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 skal i dag kjøpe meg en mobil, som da helst skal være en nokia.det jeg søker er en grei jobb-mobil med godt batteri, og ett kamera som skal fungere til å ta bilder av dokumenter og div. andre ting. håper da å ikke gå så veldig oppp i pris, men kan trekke meg opp til 1000,- med bedrift proff abonemang (telenor). Takker på forhånd for svar. mvh. Øystein:) Nokia N82 passer nok for deg, grei pris, bra kamera og det er en god telefon generelt. er dette en telefon som er vanskelig å komme inn i, eller er den lettvint? noen som har erfaringer om denne? Lenke til kommentar
poolshot Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Nå må folk slutte å anbefale N-serietelefoner til de som skal ha jobb-mobil. Mine forslag er E66 eller E71 avhengig av om du trenger fulltastatur eller ikke. -C- Ja, eller E75 Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hva jobber du med? Er du håndverker eller kontorrotte? Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 N82 har jo da et bedre kamera enn E serien. Synes at N serien også passer til jobb. Lenke til kommentar
Samiboy Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Jobber i laksebreansjen, da jeg reiser litt rundt på sjekking å slikt, men jeg sitter også ofte hjemme med papirarbeid. Kommer selvfølgelig til å bruke mobilen utenom, men det er mest med jobbsammenheng, og derfor viktig med bra tale/standby tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå