Gå til innhold

Hjelp! skal kjøpe mobil i dag! haster!

Anbefalte innlegg

skal i dag kjøpe meg en mobil, som da helst skal være en nokia.

det jeg søker er en grei jobb-mobil med godt batteri, og ett kamera som skal fungere til å ta bilder av dokumenter og div. andre ting.

håper da å ikke gå så veldig oppp i pris, men kan trekke meg opp til 1000,- med bedrift proff abonemang (telenor).

Takker på forhånd for svar.

mvh. Øystein:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det jeg søker er en grei jobb-mobil med godt batteri, og ett kamera som skal fungere til å ta bilder av dokumenter og div. andre ting.

håper da å ikke gå så veldig oppp i pris, men kan trekke meg opp til 1000,- med bedrift proff abonemang (telenor).

Nokia N82 passer nok for deg, grei pris, bra kamera og det er en god telefon generelt.

Lenke til kommentar

Nokia N82 passer nok for deg, grei pris, bra kamera og det er en god telefon generelt.

er dette en telefon som er vanskelig å komme inn i, eller er den lettvint?

noen som har erfaringer om denne?

Lenke til kommentar

Jobber i laksebreansjen, da jeg reiser litt rundt på sjekking å slikt, men jeg sitter også ofte hjemme med papirarbeid. Kommer selvfølgelig til å bruke mobilen utenom, men det er mest med jobbsammenheng, og derfor viktig med bra tale/standby tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...