EX-adrin Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Hei. Jeg har et Radeon 9800 xt pro skjermkort(gammelt kort jeg vet:P) som jeg gjerne skulle hatt ny kjøling på. Jeg ser rundt om så ser det ut som at det meste av kjøling er universalt i dag. stemmer det? Noen som kan tipse meg om noen gode kjølerer som bråker lite? Jeg trenger også et chipsett kjøler til nvidia nforce3 hovedkort? tips? ikke minst men sist. til cpuen. Den har jeg sån noenlunde kontroll på hva jeg skal ha, men ønsker tips til den også bare for og se hva folk anbefaler:P Gjerne alt fra samme butikk, Endret 13. mai 2009 av EX-adrin Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Ingen som har tips og komme med? Begynner og haste litt etter som at vertfall chipsett og gpu viften bråker noe intenst så er redd for at de kommer til og ta kveld i nærmeste fremtid. Endret 13. mai 2009 av EX-adrin Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg jakter enda på kjøling. ingen som har gode tips til produkter ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå