Yetipants Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Se framtida i Fable II. En liten del av den, iallfall. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Klarte ikke helt å følge med gjennom hele "anmeldelsen" jeg... Men så er jeg litt trøtt nå også da :\ Lenke til kommentar
Reaper91 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Blir nok et kjøp dette! Men som skrevet i anmeldelsen så håper jeg det kommer en addon til som bygger videre på hovedhistorien... Mye mer spennende det Lenke til kommentar
TrengerPC Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Syntes fortsatt at det er dumt microsoft selv ikke vil satse mer på pc som et spillmarked, siden spillstudioet lionhead eies av dem. Fable 2 på pc kunne blitt en suksess, og for min del hadde det vært veldig greit siden jeg synes det er bedre å spille på pc enn konsoll. Med andre ord, håper fable 2 kommer en eller annen gang på pc som forgjengeren, selv om det har blitt avkreftet. Lenke til kommentar
Sajkow Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Vel, ble det ikke sagt at Fable 1 ikke skulle komme til pc, da? Men om de virkelig ikke kødder denne gangen, så kan jeg trygt si... SKUUUFFFFFEEET!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg