PoL-E Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Jeg vet ikke åssen det er med dere, men jeg har i hvert fall sett frem til dette spillet siden herrens år nittenhundreognittiseks and here it is (well at least some screenshots and stuff): http://www.lucasarts.com/products/hellonwheels/ Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Jeg også. Irriterer meg bare at jeg ikke får installert ener'n i XP Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Originalen er en gammel favoritt, ja. Litt irritert over at LucasArts nå lager adventurespill som er så "konsollvennlige" at de må spilles med tastatur eller gamepad. I tillegg, på grunn av denne konsollvennligheten, blir menyer o.l. tungvinte å manøvrere seg rundt i. Nei, et skikkelig adventurespill bør ikke ha en konsoll, men en PC/Amiga/Mac som hovedplattform, hvor en i det minste har mulighet til å bruke mus. Lenke til kommentar
n0th1ng Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Jeg også. Irriterer meg bare at jeg ikke får installert ener'n i XP faktisk så kan du installere noe som heter summvm fra lucasarts(tror jeg) kjør spilla via det programmet og du kan spille i XP Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 1'ern funker fint her i XP. La den faktiskt inn for ett par dager siden, og det var fortsatt like morro som tilbake på 486'en 8) Gleder meg til 2'en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå