bandit Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Har testet w7 rc via virtualbox. Kan jeg installere med den samme iso fila og bruke samme lisensnøkkel når jeg skal ta steget og legge på egen partisjon?? med andre ord: spm 1: Kan jeg bruke samme lisensnøkkel flere ganger?? spm 2: Er den eksakte isofila jeg lastet ned "låst" til den lisensnøkkelen jeg fikk tilsendt samtidig?? på forhånd takk Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Har testet w7 rc via virtualbox. Kan jeg installere med den samme iso fila og bruke samme lisensnøkkel når jeg skal ta steget og legge på egen partisjon?? med andre ord: spm 1: Kan jeg bruke samme lisensnøkkel flere ganger?? Ja. spm 2: Er den eksakte isofila jeg lastet ned "låst" til den lisensnøkkelen jeg fikk tilsendt samtidig?? Nei, den fila (eller DVD'en du brenner ut) kan du bruke hvor som helst. Lenke til kommentar
conar88 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 lisensnøkkler får du i søkk og kav Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Det er 10 lisensnøkler alle får. Så ikke noe problem å bruke samme på nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå