Gå til innhold

Ser etter semi-gaming laptop, åpen på pris

Anbefalte innlegg

Hei

Har en "gammel" bærbar som holder på å svikte meg nå, så er på utkikk etter en ny en. Håper jeg kunne fått litt hjelp :)

Jeg spiller hovedsaklig Team Fortress 2, og er litt feinschmecker på det, så trenger noe som kan dra i hvert fall 30 fps stabilt i 1280x720 (eller tilsvarende). Kan nevne kort at Source-spill er flinke til å bruke prosessoren, så den kan ikke være under gjennomsnittet.

Pc'en trenger ikke være mye bedre enn det som er nevnt, er ikke på utkikk etter en hardcore gaming-pc. Den trenger ikke ha veldig høy oppløsning.

Når det er sagt, så har jeg lyst på en bærbar som er mindre enn 17", og klart at om den er noenlunde lett, så gjør det ingenting. Noe av de tingene som irriterer meg mest ved min nåværende pc er mye støy og varme, så vil gjerne unngå det i denne nye pc'en. En siste lille ting: Er også litt kresen på utseende, vil helst ha noe som er mer eller mindre stilrent (så en stund på 15" mbp).

Prismessig er jeg fleksibel, så der er det pretty much anything goes.

Takk for hjelpen :)

Endret av pkg_inc
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte denne til broder'n i mars.

Han spiller endel CS, CS:S og HL2. Har ikke hørt han klage på framerate enda, uten att jeg kan si med sikkerhet hvor høy fps han har.

Maskinen har ATI HD 3470 skjermkort og er ett kupp for 5400,-

Litt mye bloatware installert, som vanlig på Toshiba maskiner. Tok rundt 1 time å få satt opp maskinen slik jeg ville. Ble endel omstarter med alle avinstalleringene.

Men alt i alt en billig "spillmaskin" hvis man kan kalle den det.

Lenke til kommentar

Håper fremdeles noen kan gi innspill :)

Har sjekket *samtlige* tråder på de to første sidene, men finner ikke noe som faller i smak/i tråd med spesifikasjonene :/

Flere ting som jeg har utelukket: pc'er fra multicom, og pc'er med egen nummertastatur til høyre på keyboardet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...