Gunn@r Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Når jeg prøver å installere Project får jeg bare opp ei feilmelding som sier "finner ikke filen iu561201.cab". Jeg har sjekket og file ligger på cden. Noen som har noen tips?? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Kan skyldes at installasjonsprogrammet ikke klarer å lese fra CD-en. Forsøk å kopiere hele CD-en over til disk og installer derfra, eller brenn en kopi av CD-en. Har funket flere ganger her. Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Kan skyldes at installasjonsprogrammet ikke klarer å lese fra CD-en. Forsøk å kopiere hele CD-en over til disk og installer derfra, eller brenn en kopi av CD-en. Har funket flere ganger her. prøvde dette før du svarte og det funka som bare det skulle muligens ha prøvd det før jeg postet her men men takk for svar uansett Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Bare hyggelig, godt det løste seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå