shamanix Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Hvordan får jeg bort fargen på ikon teksten? det er jævlig irriterende... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 egenskaper på skjerm->skrivebord->farge Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2003 der kan jeg vel bare skifte farge, eller? du mener på: properties på desktopen og så appearance? Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2003 man kan det i windows xp... Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2003 da er det bakgrunnsbildet som vises i stedet. Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Last ned Handything! Lite veldig kjekt program. lqpl Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2003 hadde brukt HandyThing hvis det ikke trengte å være på hele tiden... Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Noe program må du jo ha:) Jeg bruker Handything til å lagre vindusposisjoner, f.eks Internet Explorer, My Computer, Kontrol Panel så slipper jeg at de dukker opp vilkårlig her og der. Har aldri hatt noe problemer med Handything, jeg lastet ned den siste versjonen mens det enda var freeware. Kan sende deg det hvis vil. Fant også en link: http://digilander.libero.it/henrythemole/i.../handything.htm lqpl Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 ikontekstfarge er jo kult..... (sikkert plagsomt over lengre tid...) en kompis fikk plutselig det..... han vurderte å formatere.. :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå