Gå til innhold

Ny telefon, ge mig tipps

Anbefalte innlegg

Tjo

Behöver en ny mobil

som bör klara följande

5mp kamera.

bra display.

Möjlighet för att stoppa in ett SD kort, eller möjlighet att importera bilder från en SLR kamera.

idag bruker jag N95 8GB og är försåvitt nöjd, men jag är ständigt på farten o det att kunna få in bilder från ett SLR kamera för att sedan skicka är gull värt (så slipper jag släpa med mig laptop)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo jag har funderat lite på det, men problemet är att korten blir väldigt små, och jag som är på farten kommer nog tappa några kort =)

det mest ultimata va om man hade en mobil som mabn med usb kunde koppla till kameran för att få ut bilderna och sända dem antingen till epost eller ftp =)

Lenke til kommentar

Som nevnt så er nok det beste å oppbevare et micro-SD kort i et SD-adapter, for så å flytte dette over i en telefon. Meg bekjent er det ikke mulig å koble kameraet til en telefon med USB for å overføre bildene. Du kan jo høre på XDA-developers.com om de vet om noe slikt finnes, hvis du takler Windows Mobile. Nå veit ikke jeg hvordan kameraer med Bluetooth fungerer, om det kanskje hadde vært mulig å overføre på den måten?

Lenke til kommentar
Som nevnt så er nok det beste å oppbevare et micro-SD kort i et SD-adapter, for så å flytte dette over i en telefon. Meg bekjent er det ikke mulig å koble kameraet til en telefon med USB for å overføre bildene. Du kan jo høre på XDA-developers.com om de vet om noe slikt finnes, hvis du takler Windows Mobile. Nå veit ikke jeg hvordan kameraer med Bluetooth fungerer, om det kanskje hadde vært mulig å overføre på den måten?

hmm man kan köpa blåtand adapter till kamera kanske? det ska jag definitivt checka ut i så fall är problemet löst. tackar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...