The Stig Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Mystisk nettsted registrert dagen før nedleggelsen av Duke Nukem Forever-utvikler 3D Realms kan tyde på PR-stunt. Les mer Lenke til kommentar
kristoly Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 OMG! I hope i hopes i hopes i hopes... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Om det viser seg å være et PR-stunt, så må jeg si at det er ganske bra gjort. "Alle" forventa at Duke Nukem aldri kom ut, men straks det blir sagt at det ikke blir det, begynner alle med tanker som "skulle ønske det hadde kommet ut". Og så gjør det det. Vi får se hvordan det går. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Tror nok det bare er en person som har fått informasjonen før resten og sikret seg et par populære nettesider, men det er vel lov å håpe at vi har blitt lurt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg håper i så fall at all footagen som har kommet ut i etterkant er noe eldre, for det så rett og slett utdatert ut en del av den. Meeen nå er det ikke akkurat grafikken som er det viktigste, for gameplayet så jo unektelig fett ut. I alle fall med tanke på bosskampene.. Så kanskje om en 5-6år Lenke til kommentar
picatta Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hvis dette kommer til Mac kjøper jeg det på dagen ja, stemninga med Duke Nukem er jo bare rå! Hvis ikke får jeg håpe at det kommer ut til enten xbox eller i en netbook edition Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Det er vel ikke så usannsynlig at en tidligere ansatt kan ha opprettet siden? Dersom et firma er på vei mot bunnen så er det veldig mange tegn som synes - og ihvertfall hvis man sitter i mellomledelsen eller ikke minst i ledelsen. Veldig sjelden at man får følelsen av: "Heisan. Der var vi konkurs gitt!". Bortsett fra Enron, da... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Både en 3 minutter lang video og flere skjermbilder som angivelig stammer fra spillet har florert på nettet de siste dagene. Linkz plz. Ellers tror jeg dette er for myte å håpe på dessverre. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Videoen: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=13697005 Bilder: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=13705516 Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Dette er så sinnsykt spennede! Dersom dette viser seg å faktisk stemme så må dette være det mest geniale PR-stuntet i moderne tid.. De kommer til å selge i bøtter og spann! Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hva er så merkelig med at det finner bilder og video av et spill under utvikling? Hjelper jo lite når firmaet er konkurs... Hva om FunCom går konkurs? Tipper det kommer til å bli MINST like mye konspirasjon om fakta rundt TSW... Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 *krysse fingre og tær* Ventet langt om lenge på DNF og håper at det faktisk kommer ut. Om 3DR faktisk gikk konk som håper jeg noen kjøper opp DNF og fullfører det. Innerst inne så håper jeg på at 3D Realm bare kjører en forsinket 1ste aprilspøk og at de fortsatt lever i beste velgående. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Vel, ett eller annet foregår. Og mange har ihvertfall mistet jobben. En av de som har lagt ut bildet og sånt har postet på ZbrushCentral at han bare ønsker å forsørge familien sin osv og må nesten vise frem arbeidet sitt som en del av sin portefølje. Dersom det viser seg at spillet likevel kommer så må det være godeste Broussard (?) som har med det å gjøre. Edit: Om noen kjøper det opp så kan det ikke være andre enn Epic Games og Cliffy himself ettersom de har samarbeidet tett lenge. Og det kan bli bra! Bare det evt kommer på PS3 i tillegg da.. Endret 12. mai 2009 av Kenny Bones Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Videoen: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=13697005 Bilder: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=13705516 Satan det så fett ut! Virket som de hadde virkelig klart å fange "personligheten" til Duke selv etter så mange år. Grafikken var også helt konge. Satan, som jeg håper dette er et pr stunt. Om noen kjøper det opp så kan det ikke være andre enn Epic Games og Cliffy himself ettersom de har samarbeidet tett lenge. Og det kan bli bra! Bare det evt kommer på PS3 i tillegg da.. Epic kan gjøre noe bra med spillet, om 3dr faktisk er borte, men da håper jeg de ikke fucker med duke-karakteren. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Nei, det bør de ikke gjøre. Igjen, dersom spillet nesten er ferdig så er det vel strengt tatt lite som gjenstår? Hva kan i verstefall Epic gjøre? Kjøre litt polish på teksturer og fikse bugs? Førsnevnte vil vel da igjen føre til mer optimalisering av koden dersom det ender opp med å kjøre dårligere pga nye teksturer? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 George Boussard hadde allerede snakket med Epic etter det jeg har hørt, og fått nei fra dem. Det er fortsatt George Broussard og Scott Miller som sitter med varemerket Duke Nukem, og Take2 som har publiseringsrettighetene. Joe Siegler var ihvertfall temmelig lei seg for å miste jobben (han jobber i 3drealms frem til fredag) så jeg tror ikke det var et PR stunt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Nei, det bør de ikke gjøre. Igjen, dersom spillet nesten er ferdig så er det vel strengt tatt lite som gjenstår? Hva kan i verstefall Epic gjøre? Kjøre litt polish på teksturer og fikse bugs? Førsnevnte vil vel da igjen føre til mer optimalisering av koden dersom det ender opp med å kjøre dårligere pga nye teksturer? Nå aner vi strengt tatt ikke hvor langt 3DR har kommet med spillet, så innlegget ditt er kun synsing. DNF har "nesten vært ferdig" i en årrekke nå og kjenner jeg 3DR rett hadde de fortsatt noen mil å gå. Så ja, jeg synes de burde selge spillet til Epic og få det ut på markedet. Det er da langt bedre enn å la det dø på en støvete harddisk hjemme hos en avdanket 3DR ansatt. Men om spillet er fortsatt ferdig, hva kan epic gjør? Akkurat det somme som 3DR ville ha gjort. Så jeg ser virkelig ikke problemet. Endret 13. mai 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Duke Nukem ISN'T dead. It just takes Forever to finish. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg