rubtom Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Hadde vert veldig takknemlig om noen kunne hjulpet meg her. Jeg trenger fremmed ord en eller flere av disse. Jeg trenger en av disse setningene til og bli et kort ord som jeg kan bruke til firmaløsning. Endret 13. mai 2009 av rubtom Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Tenkte du på dette som et slagord? Altså noe firmaet skal stå for? Lenke til kommentar
rubtom Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Dette bler vel et slagord ja men vil ha en av dem til et kort ord som utfyller en av disse. Endret 12. mai 2009 av rubtom Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Tjaa.. I mine øyner er det vel ikke så lett å ta et "slagord" utav lufta, når man ikke engang vet hva dette slagordet skal stå for. Hvis det er innenfor byggebransjen passer kanskje det slagordet bedre enn hvis det hadde vært innenfor IT. Men det er iallefall mitt synspunkt. Lenke til kommentar
rubtom Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) og jeg vil ha et kort ord på en av dem som for eksempel "løsningen". Men jeg kunne tenkt meg et kort ord som innebærer en av disse slagordene Endret 13. mai 2009 av rubtom Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) finns nok noen latinske ord som hadde funka bra, men jeg kan ikke latin, og vil heller ikke jeg gi deg et slagord som du kan ta æren for Endret 13. mai 2009 av simster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå