C92 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hei. I går kjøpte jeg meg en SONY 32" TV. Men når jeg koblet den til hjemme, fikk jeg meg en overraskelse. Bildet var ikke helt topp for å si det sånn. Koblet til en gammel, analog kabel. Vi bor i boretslag. Hva kan jeg gjøre for å utnytte muligheten til å få bedre bilde. Har ikke peiling på kabler.. På forhånd takk! Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Har du en digital dekoder eller kobler du til rett i veggen? Digital-TV hjelper betraktelig på bildekvaliteten, og har du en dekoder med HDMI-utgang så er det beste tilkoblingen. Lenke til kommentar
C92 Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Har bare en som er koblet i veggen. Vi får digital dekoder snart Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Da er det der problemet ligger, digital dekoder blir nok en stor forbedring! Lenke til kommentar
C92 Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Ok, men det er ingenting jeg kan gjøre i mellomtiden? F.eks koble om kontakten i veggen gjennom en HDMI for å bedre kvaliteten? Eller er digital dekoder eneste alternativ? Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Det er nok det desverre, shit in shit out prinsippet. Analogt tv-signal er udugelig rett og slett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå