TotalVarsling Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hei sliter med att få installerat Mircrosoft windows 2003 server på min VMware full verision 6.5.2 Jag använder cd key till windows 2003 som ligger på MSDN sidan och har testat uppimot 20 stycken olika. och jag får feil serie nummer på samtliga när jag installerar i VMware. men jag har inga problem installera andra operativsystem så som win 7, win xp win 2008 serv win vista osv. några ideer? jag bruker en_windows_server_2003_with_sp1_enterprise.iso Lenke til kommentar
ed9 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Har du rett cd key til samme versjon som du lastet ned fra MSDN? Jeg skulle installere XP professional her før jul og fikk ikke cd key-en til å funke. Viste seg at jeg hadde hentet cd key til 64-bits versjonen, og ikke 32-bits versjonen som jeg hadde lastet ned Lenke til kommentar
TotalVarsling Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Har du rett cd key til samme versjon som du lastet ned fra MSDN?Jeg skulle installere XP professional her før jul og fikk ikke cd key-en til å funke. Viste seg at jeg hadde hentet cd key til 64-bits versjonen, og ikke 32-bits versjonen som jeg hadde lastet ned hei jepp har testat med flera olika jag fått från msdn, har inte haft några problem med de andra operativsystemen är bara 2003 som han ikke godtar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå