DannyVice Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hei, Jeg har et ønske om å ha Disney filmene (De originale tegnefilmene) på Blu-Ray. Jeg ser at Snehvit (Som er den første disney filmen) kommer til høsten på Blu-Ray i platinum utgave. Men hvordan er det med resten av filmene? Er det noen ute nå? Jeg ser at Pinochio fintes, men hvis det kommer en bedre utgave av den filmen innen et år så er det ikke aktuelt å kjøpe enda. Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 det er den nyrestaurerte utgaven av Pinochio som er ute på markedet, bare invester i den du. Tornerose er også på markedet. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hei, Jeg har et ønske om å ha Disney filmene (De originale tegnefilmene) på Blu-Ray. Jeg ser at Snehvit (Som er den første disney filmen) kommer til høsten på Blu-Ray i platinum utgave. Men hvordan er det med resten av filmene? Er det noen ute nå? Jeg ser at Pinochio fintes, men hvis det kommer en bedre utgave av den filmen innen et år så er det ikke aktuelt å kjøpe enda. Tornerose er ute. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Ah,ok Takk! Er det noen side jeg kan vite oversiktene over disse filmene? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Her har du noen av de kommende Disney klassikerene på Blu-Ray http://www.ultimatedisney.com/platinumedit...e-20091011.html http://www.aintitcool.com/node/38108 Disney's klassikere blir en gang pr 10 år tror jeg det er. Før de havner i Disney Vault. Nå kommer A Bug's Life på blu ray 19 Mai, region free og greier EDIT: Ser at The Lion King fikk en re-release i 2002, så da er det vel pr. 8 år Disney's klassikere kommer ut. Endret 12. mai 2009 av Cortese Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Lille Kylling(45) og Familien Robinson(47) er vel også å finne på blue ray. Edit: til trådstarter. Hvis du har planlagt å samle alle filmene eller kjøpe dem må du handle når de er på markedet. Det er slik som cortese sier at de ikke er på markedet i en veldig lang periode. Så hvis du vil ha filmene. Kjøp. Edit 2: Et kjapt søk på cdon.no viser at Villdyr (46) også er å få tak i på Blue ray. Sammen med tornerose (16) og Pinochio (2). Bolt (48) blir også gitt ut på blue ray når den kommer. Endret 12. mai 2009 av Panerai Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Planen min er å samle ja Men jeg ser hovedsaklig etter disse Platinum Blu-Ray utgivelsene? For de er det nyeste. Jeg vet at Peter Pan er i blu-ray, men den er vel ikke platinum. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg visste ikke at peter pan var i BD, men den blir nok ikke gitt ut før om 8 år, hvis vi skal følge reglene til Cortese. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 The Disney Vault is the repository of the company’s classics where the films take 7-year sleeps before being re-released. Var visst 7 år mellom hver release From July 30, 2008, three re-mastered Disney DVD Classics, Cinderella (1950), Alice in Wonderland (1951), and Lady and the Tramp (1955), are being placed back into the Disney Vault. This means that no new copies are being produced, so once stocks are sold, these titles will no longer be available to buy – for seven years. Just as Sleeping Beauty (1958) will be re-released from the Disney Vault - on DVD and Blu-ray formats - on October 15, 2008, after a seven year rest. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Vet du hvilke som er neste på listen for å komme i vaultet? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Er vel de som er ute nå Pinocchio og Tornerose, de går vel inn i Disney Velvet om en liten stund. http://www.urbancinefile.com.au/home/view....&s=features Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Tenkte helst på dvd, Pinocchio er jo forholdsvis ny på markedet enda. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 The following disney movies are returning back to the vault on January 30, 2009: The Little Mermaid: Ariel's Beginning The Little Mermaid II: The Return to the Sea Peter Pan Peter Pan: Return to Neverland Vet ikke om dette stemmer. Ser ut som de trekker tilbake Disney filmene i begynnelsen av året, så er vel i begynnelsen av 2010 de trekker tilbake noen filmer og deretter re-releaser nye. Leste på Amazon.co.uk at filmene er ute for salg i 6-12 måneder før de går inn i velvet igjen. The 'vault' films are: Snow White, Pinocchio, Fantasia, Bambi, Cinderella, Peter Pan, Lady and the Tramp, Sleeping Beauty, 101 Dalmatians, The Jungle Book, The Little Mermaid, Beauty and the Beast, Aladdin*, The Lion King and Fantasia 2000. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2009 Aha, så det er bare Tornerose og Pinochio som finnes i blu-ray Platinum edition utgaver? Så dem burde jeg skaffe så fort som mulig ? Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Aha, så det er bare Tornerose og Pinochio som finnes i blu-ray Platinum edition utgaver? Så dem burde jeg skaffe så fort som mulig ? Kjøp i vei før de forsvinner. Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Håper det er greit at jeg låner tråden litt og stiller spørsmålet: Hvor kan man kjøpe Blu-Ray utgivelser av Disney-filmer som oppfyller desse kravene: -Region 2 -Både orginalspråket og dubbet til norsk tilgjengelig -Har orginaltittelen på coveret ? Tenker da spesielt på Sleeping Beauty og Pinocchio Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Pinocchio finner du her, den skal oppfylle alle kravene dine. Sleeping Beauty derimot, klarer jeg ikke å finne som oppfyller alle dine krav. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Her er Tornerose http://cdon.no/film/disney_klassiker_16%3a...(2_disc)-970826 Skal kjøpe begge 2 straks! Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Her er Tornerose http://cdon.no/film/disney_klassiker_16%3a...(2_disc)-970826 Skal kjøpe begge 2 straks! Han ville ha med orginal tittelen på coveret. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Ah, la ikke merke til det. Beklager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå