Younggoat Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Hei. Jeg har et Asus p4b med en intel celeron 1,7GHZ. Vil jeg vinne noe på å kjøpe et. Asus P4S533-MX Hovedkort S478/P-4, LAN SIS651, ATA/133, m-ATX, SD&DDR-Ram? Kan jeg blande ramtypene på kortet? Har 1 giga sd fra før. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Younggoat Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2003 Hei.Jeg har et Asus p4b med en intel celeron 1,7GHZ. Vil jeg vinne noe på å kjøpe et. Asus P4S533-MX Hovedkort S478/P-4, LAN SIS651, ATA/133, m-ATX, SD&DDR-Ram? Kan jeg blande ramtypene på kortet? Har 1 giga sd fra før. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Jeg har også 1 gig sd ram. Du kan ikke blande de to ramtypene, da de går på forskjellig frekvens. Det finner ikke kombi hovedkort der du kan bruke begge. Så jeg har samme problem som deg. Prøv å selg rammen på QXL eller noe. Du får sikkert endel for sånt der. Lenke til kommentar
Younggoat Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2003 Takk. Noen formening om HK-et? vil det være et bedre kort til å redigere på? Dette kortet er bra å tyne prosessoren med, kjører nå 1,7 gigaen på 2,25. Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 I845 kortet du har nå er kjappere dersom du skal kjøre SDRAM, så ikke bytt. Finner du derimot ut at du vil går for DDR så kjøper du et i845pe eller et i865 kort, disse er begge temmelig rimlige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå