Jakoozie Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Thief 4 er offisielt under utvikling, og Eidos-Montréal står bak. Les mer Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Åh! Dette gleder jeg meg til! Jeg har vært besatt av Thief-serien helt siden haken datt i gulvet etter å ha prøvd det første spillet. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Må si at spillseksjonen i tek.no (aka, spillverket.no) har tapt seg enormt siden bruddet med Gamer.no.. Dere er jo alltid et par dager etter alle andre når det gjelder nyheter. Gamer.no har alltid nyhetene lenge før og innholdet er bedre.. Lenke til kommentar
Melkegutt Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Må si at spillseksjonen i tek.no (aka, spillverket.no) har tapt seg enormt siden bruddet med Gamer.no.. Dere er jo alltid et par dager etter alle andre når det gjelder nyheter. Gamer.no har alltid nyhetene lenge før og innholdet er bedre.. Gamer.no skrev artikkel om dette 15.48 i går, altså helt på slutten av arbeidsdagen. Spillverket hadde artikkel tidlig morgenen etter. Jada, minst et par dager etter Få fakta rett før du slenger dritt i alle fall. Gode nyheter dette. Men er også litt skeptisk, utvikleren har vel ikke bevist seg selv enda ? Endret 12. mai 2009 av Melkegutt Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Har aldri prøvd de andre i serien, men er litt nysgjerrig. Prøvde en demo av et av dem, men fikk bare spille en svært kort stund før jeg måtte løpe for å nå igjen noen folk. Det passet liksom ikke helt inn i et snikespill. Kjøpte Thief 2 på billigsalg, men fikk det aldri til å fungere. Jaja... Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Gamer.no skrev artikkel om dette 15.48 i går, altså helt på slutten av arbeidsdagen. Spillverket hadde artikkel tidlig morgenen etter. Jada, minst et par dager etter Gjelder jo ikke bare denne artikkelen.. Dette ser ut til å ha vært en trend siden bruddet, rent generelt. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Hvis det er mer likt Thief 2 enn Thief 3 er det en vinner. Lenke til kommentar
Piraja Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Thief er en Splinter Cell kopi, men er i en gamlere tid. Har aldri likt slike spill, liker mer og gå inn ''hard and heavy''. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Thief er en Splinter Cell kopi, men er i en gamlere tid.Har aldri likt slike spill, liker mer og gå inn ''hard and heavy''. Thief-serien kom lenge før Splinter Cell. Endret 17. mai 2009 av oOF Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Har aldri likt slike spill, liker mer og gå inn ''hard and heavy''. du skulle tatt deg en tur på det hjemmsøkte barnehjemmet og også var mental instutisjon i thief 3 da hadde du nok hatt en annen tone dette er og blir store klassikere alle 3 spillene første thief kom November 30, 1998 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg