HKRoed Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hei! Sitter med MS Excel 2007 og prøver meg på følgende: Henter ett skjema fra en nettside. Dette skjemaet oppdaterer seg hver time. Etter oppdatering ønsker jeg en makro som merker skjemaet (10 rader og 3 kolonner), bytter til ark2, går til bunnen av teksten som allerede er der, går en celle ned og 2 til venstre, for så å lime inn. Prøvde å registrere denne makroen, men den limer bare inn oppe på det jeg allerede har limet inn. Noen forslag til fremgangsmåte, eller evt ett annet program som klarer dette greit? Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 OK. Da har jeg fått til ett script som merker området, og kopierer det End If ActiveCell.Range("A1:C10").Select Selection.Copy ActiveCell.Offset(0, 5).Range("A1").Select Selection.Insert Shift:=xlDown ActiveCell.Offset(0, -5).Range("A1").Select End Sub Men jeg får ikke til å kjøre scriptet feks hver time. Ønsker at webspørringen oppdateres, så kjører dette scriptet..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå