gorg Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Jeg skal bestille waterchill og lurer på om dere som har waterchill har problemer med å feste radiatoren til kabinettet? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Limpistol og/eller kraftig teip gjør jobben også..! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Jeg har ikke waterchill. Men skulle det by på problemer å feste radiator, så fest viften fast i kabinett, og deretter radiatoren fast i viften. Lenke til kommentar
poZZe Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 dobbeltsidig tape og eller strips gjør alltid jobben! Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Hva med det problemet ocshoot.no fant med montering av vanntanken? Får å ungå "malstrømmer" måtte den bli montert på hodet? Går det an da? Hm.. Lenke til kommentar
poZZe Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Hva med det problemet ocshoot.no fant med montering av vanntanken? Får å ungå "malstrømmer" måtte den bli montert på hodet? Går det an da? Hm.. Det ocshoot gjorde var å vri tanken 180 grader i forhold til pumpa. De monterte pumpa opp ned i taket og borret hull i toppen på kabinettet slik at tanken stakk ut. Det var visst da det problemet oppsto. Hos meg står pumpa og tanken i bunn av kabinettet. Kan ikke se noen "malstrømmer" her... Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Har også waterchill, og monterte pumpa stående i bunnnen. Ingen problemer med malstrømmer eller forsåvet noe som helst annet. Festa radiatoren med strips foran i bunn. (chieftec midi, festa med strips til "grillene". Måtte fjerne nederste hd-rack, men hadde ikke bruk for den anyways..) Lenke til kommentar
drbass Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Har også waterchill, og har ingen problemer med å feste radiatoren Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 problemet oppstod bare hvis tanken var høyt oppe i kabinettet Nå får bare MP se og få inn et STORT parti med waterchill, slik at jeg får tid til å bestille Lenke til kommentar
gorg Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2003 men altså man kan jo ikke feste radiatoren slik at slangefestene går andre veien iforhold til kabinett veggen, eller? jeg så at det bare var viftefester på ene siden av radiatoren... Lenke til kommentar
Duffy85 Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 men altså man kan jo ikke feste radiatoren slik at slangefestene går andre veien iforhold til kabinett veggen, eller? jeg så at det bare var viftefester på ene siden av radiatoren... Egentlig ikke, det er bare fester på ene sia av radiatoren (idiotisk) men du kan derimot bøye rørene litt. Det har jeg gjort, men hver forsiktig, og varm gjerne rørene litt før du bøyer. Lenke til kommentar
gorg Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2003 noen som kan vise med bilder? jeg kunne også skrudd radiatoren fast i bunnen hvis radiatoren ligger på siden eller hva? Lenke til kommentar
gorg Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 det tar jeg som et nei, men noen som har prøvd det? det må da være noen? Lenke til kommentar
Duffy85 Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 det tar jeg som et nei, men noen som har prøvd det? det må da være noen? Tror muligens det skal gå...sitter noen fester på sia av radiatoren. Har ikke sett så nøye på det... Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 AMD XP2000+@låst..(ennå) AHAHAHHAAHEHEHEAHHHIHIIHI jeg gir meg over!!! @ fine fornorskninger... Lenke til kommentar
oBoN Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 viften feste i raditoren of hvis du fester vifta i kabinette og radiatoren i vifta er det vill ikke problemer da=?? Lenke til kommentar
Duffy85 Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 viften feste i raditoren of hvis du fester vifta i kabinette og radiatoren i vifta er det vill ikke problemer da=?? Nei, det går fint det. Lenke til kommentar
Duffy85 Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 AMD XP2000+@låst..(ennå) AHAHAHHAAHEHEHEAHHHIHIIHI jeg gir meg over!!! @ fine fornorskninger... Ja..ble kanskje litt feil :oops: Fornøyd nå? :wink: Lenke til kommentar
drbass Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Dere kan gjøre slik som jeg gjorde da. http://home.online.no/~hberteig/bilder/waterchill/ Lenke til kommentar
Duffy85 Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Dere kan gjøre slik som jeg gjorde da.http://home.online.no/~hberteig/bilder/waterchill/ Tenkte litt på det men har ikke så god klarering under...kunne jo ha putta på hjul som deg da :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå