Nidaroo Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Ettersom jeg føler for at bindingen med 12 måneder har utløpt, bør jeg nesten være på den sikre siden før jeg bestiller ny telefon. Er snakk om Netcom YoungTalk. Har gått innpå Netcoms sider, men forstod det ikke helt. [b]NetCom YoungTalk Ingen avtaletid for abonnement.[/b] Dette tilsier at jeg nå kan kjøpe meg en ny telefon på abonnementet? Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Skulle mene det, men skal ikke si det for sikkert. Har aldri sett hvordan kundene sine sider ser ut Du kan alltids ringe NetCom kundeservice på 05050 (døgnåpent). Lenke til kommentar
Bretteville Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Du kan alltids ringe NetCom kundeservice på 05050 (døgnåpent) Åpent 08-22. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 ja, sorry.. ser ut til at det har blitt endra etter at jeg jobba der Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Jaja, samma igrunn. Har snakket med Netcom, og de sa at jeg ikke har noe binding på abonnementet. Og det var igrunn det jeg tenkte ut fra teksten, men fikk det ikke helt til å bli bekreftet, siden det sto på en sånn "rar" og beskjeden måte. Så derfor har jeg bestilt meg ny telefon, og emnet er løst! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå