Eirik Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 Oppdatert med Thermochill i produsent-kategorien, noen 140mm-radiatorer og toppen som Fluesopp nevner. Meget bra forslag. Fortsett med det, så vi kan holde guiden på et så høyt nivå som mulig Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Takk Kjempe gra guide, Wikipedersen Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 begynner å bli litt uenig i den gode kritikken til sidewinders.. Først sendte han den siste feser 360'n til en annen som bestilte etter meg da han glemte å holde den av.. menneskelig svikt, shit happens.. så ble det stille en stund og etter 2uker spurte jeg om han kunne shippe resten av stashet enn så lenge da jeg bestilte alt som 2 forsendelser.. han sendte svar par timer etter at det skulle han gjøre.. men har ikke fått noe trace nummer ennå så tviler på at det er sendt.. det var den 10juli.. sendte mail den 12 og 14juli men har ikke hørt noe siden den 10juli.. begynner å lure på hva som skjer nå Bestilte en god del stash fra Sidewinder i juli ifjor. Da gikk det faktisk 1 mnd før delene var i boks. Ellers i året tar det ca 14 dager, kanskje mindre, før varene ankommer. Det kan være tollen her hjemme som sliter med lite folk i ferietida. Mine varer lå der en god stund. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 Har hatt min runde med pakker hos tollen. Har ofte ligget der i flere måneder fordi nissene der nede ikke kan lese. Juli og Desember er uansett som lucky sier, de dårligste tidspunktene å handle fra utlandet. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Har hatt min runde med pakker hos tollen. Har ofte ligget der i flere måneder fordi nissene der nede ikke kan lese. Juli og Desember er uansett som lucky sier, de dårligste tidspunktene å handle fra utlandet. ja men dog er det rart at begge pakkene jeg bestilte fra performance gikk igjennom tollen på 1.5time og tok 4dager før den var hos meg.. fikk de i forrige uke.. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 Fra tollen til deg? Ikke rart i det heletatt. Er det litt større pakker så hender det det tar en uke+ her Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Fra tollen til deg? Ikke rart i det heletatt. Er det litt større pakker så hender det det tar en uke+ her den ene pakken veide rundt 15kg og var ganske stor.. kom til gardermoen 10.23 og var var gått igjennom tollen og videresendt 11.52.. dagen etter var den hos meg.. Edit da har jeg fått mail fra Gary! Han sender det t.o.m med dhl så jeg skal få den raskere.. det var gode nyheter.. må ta tilbake tvilen min til sidewinders.. Gary viste seg som en seriøs og en ærlig kar allikevel.. skammer meg litt for at jeg tvilte på han så konklusjonen er at sidewinders er topp! Endret 20. juli 2009 av MiKA77 Lenke til kommentar
Moraelyn Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Sidewinder ER toppen, du har det riktig! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 Føler det er dags at updatera her litt. Noen som har noen forslag til 1156-blokker? (Fluesopp..? ) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Sjekket om Heatkiller har kommet med 1156-versjon? Da tenker jeg på lt-versjonen eller noe. Og til alle som liker og sleeve selv så har murdermod.com de absolutt beste strømpene. Og de gangene jeg har beatilt fra sidewinder har det tatt 5 dager;) Spørs hvilken fraktmetode man tar osv. og om du opplever mye styr. Endret 14. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Sjekket om Heatkiller har kommet med 1156-versjon?Da tenker jeg på lt-versjonen eller noe. Og til alle som liker og sleeve selv så har murdermod.com de absolutt beste strømpene. Og de gangene jeg har beatilt fra sidewinder har det tatt 5 dager;) Spørs hvilken fraktmetode man tar osv. og om du opplever mye styr. edit.. du får samme sleevinga som murdermod.com men i alle farger og typer hos mdpc-x.com som er startet av nils fra murdermod Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Ja:D Vet det, men syns det er greiest og linke til murdermod( men du på på mdpc-x for og få farget strømper )...kommer med noen bilder i kveld av en vannpumpa som har blitt sleevet med strømper fra Nils( DualBrain på XS ) Han gir den BESTE servicen som jeg har vært borti, han gjør hele greia til en morsom ting, med tegning på pakken, jeg kaller meg Pharma på utenlandske forum og molex-verktøyet er Pharma-Edition:D Endret 14. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Ja:DVet det, men syns det er greiest og linke til murdermod( men du på på mdpc-x for og få farget strømper )...kommer med noen bilder i kveld av en vannpumpa som har blitt sleevet med strømper fra Nils( DualBrain på XS ) Han gir den BESTE servicen som jeg har vært borti, han gjør hele greia til en morsom ting, med tegning på pakken, jeg kaller meg Pharma på utenlandske forum og molex-verktøyet er Pharma-Edition:D Hehe jeg har MiKA7 Limited edition med fartsstriper Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 dødsbra :!: Lenke til kommentar
Moraelyn Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Føler det er dags at updatera her litt. Noen som har noen forslag til 1156-blokker? (Fluesopp..? ) EK Supreme passer til 1156 uten modifikasjoner. http://www.ekwaterblocks.com/index.php?mac...nt01returnid=17 Watercool Heatkiller 3.0 trenger ny backplate, kommer neste uke. http://www.watercool.de/_forum/wbb/index.p...p;threadID=3973 AquaComputer har "nye" vannblokker til 1156 / 1366. (De bare skiftet monteringsplate.) http://shop.aquacomputer.de/index.php?cPath=7_11_12_544 Koolance er shit. Glem dem. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Wiki: Da må jeg si Heatkiller, ihvertfall utgaven som er under topp-modellen. Den er bare 1 grad dårligere og koster 350kr sånn ca. Og slår både EK, AC osv. Endret 14. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Zash Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Lurer bare på om man ikke kan teknisk sprit som er lagd for andre kjøleløsninger?? (Tenker blant annet på vann-til-vann varmepumpe) Kom da selvfølgelig på hvorfor. Har vært med å brukt en hageslange til å flytte mangfoldige liter teknisk sprit gjennom, og den ble kraftig stiv av, og regner med det er det samme som skjer med slangene i vannkjølingssystemet? Endret 13. november 2009 av Zash Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 Sprit av hvilken som helst type er egentlig ikke å anbefale. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Vil forresten anbefale aquatuning.de. Handlet litt hos dem i det siste, og det er bra saker. Enda ikke hatt noen problemer med toll, og leveringstider ligger på rundt 5 dager. Såvidt jeg har forstått, så er det flere som har handlet der i det siste, og er fornøyde. Anbefales Lenke til kommentar
Norrock Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Vil forresten anbefale aquatuning.de. Handlet litt hos dem i det siste, og det er bra saker. Enda ikke hatt noen problemer med toll, og leveringstider ligger på rundt 5 dager. Såvidt jeg har forstått, så er det flere som har handlet der i det siste, og er fornøyde. Anbefales Jepp. aquatuning leverte på 5 dager her. null stress med toll og tull. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå