Gå til innhold

Ny gamer-PC uten skjerm, skal kunne kjøre det meste, budsjett ca. 9k

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg sitter med 9k..og vil gjerne ha fått kjøpt meg en gamer pc, men er ikke sikker på hva jeg bør se etter....vil jo helst ha best mulig pc som kan kjøre de fleste spill.

Jeg har allerede en skjerm..så utenom det så trenger jeg hele pakka :p

Noen som kan hjelpe meg?

(jeg har noen penger fra før av..så jeg kan gå litt over 9k)

Endret av Haraldson
Emnetittel forbedret av moderator. Trådstarter bes sette seg inn i gjeldende (globale) retningslinjer for emnetitler og spesifike retningslinjer for denne kategorien.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville ikke gått for for den svenni212000 postet og det er det veldig mange grunner til. f.eks DDR2, eldre intel modell, og hva i alle dager skal man kjøpe vista for når win7 er her..

Kanskje denne er noe for deg: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=96974

Den må du bygge selv da hvis det går bra? Og det er heller ikke noe operativsystem som følger med.

Den pc'n der kommer fra denne tråden.

Lenke til kommentar
Jeg ville ikke gått for for den svenni212000 postet og det er det veldig mange grunner til. f.eks DDR2, eldre intel modell, og hva i alle dager skal man kjøpe vista for når win7 er her..

Kanskje denne er noe for deg: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=96974

Den må du bygge selv da hvis det går bra? Og det er heller ikke noe operativsystem som følger med.

Den pc'n der kommer fra denne tråden.

Å bygge selv går greit :) Jeg tror kanskje jeg går for den der.

Men det var noe jeg lurte på.....win7, man kan vel laste ned en beta der ikke sant? Tror jeg har lest noe om det....funker den greit til spilling?

Lenke til kommentar

Jeg har aldri spilt noen spill med windows 7 (enda) :p Men det finnes 100 tråder om akkurat windows 7 + spill :)

Windows xp er jo fortsatt et veldig bra operativsystem til spilling og alt, om du har en lisensnøkkel. Da har du noe foreløpig hvertfall :)

Ellers synes jeg den pc'n er et veldig bra valg for deg. SSD er kanskje litt utenfor din prisklasse enda ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...