cowboy bob Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Hiver qtips i bosset og driter i dassen. Da jeg var i grekenland måtte jeg faktisk hive papiret i bosset og. hehe "bosset" Er det de tøffe sier vet du. Søppel er for pingler. hehe skjønner det, nmå skal jeg begynne å si det å men er det søppelkasse eller søppel det betyr? Begge deler. Boss(s?)pann/bossbøtte for spesifikt søppelkasse, mens bosset er for det bosset eller bossbøtten. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Er btw ikke lurt å kaste appelsiner i do. Lenke til kommentar
Rullestol-Tord Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg gjør det hvis jeg er hjemme hos noen andre. Aldri i mitt eget hus:> Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg gjør det hvis jeg er hjemme hos noen andre. Aldri i mitt eget hus:> kaster du appelisner i andre folk sine toaletter? hvorfor det?? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg gjør det hvis jeg er hjemme hos noen andre. Aldri i mitt eget hus:> kaster du appelisner i andre folk sine toaletter? hvorfor det?? Jeg har kun gjort det hos andre folk jeg også . Var sånn 5-6 år da . Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 åja, da er det jo mer greit. tropdde at du nå gikk å kastet appelsiner i doen til de du er på besøk hos:) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Ting som oppløser seg naturlig etter relativt kort tid går i do, alt annet i søpla. Altså, q-tips går i søpla. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg gjør det hvis jeg er hjemme hos noen andre. Aldri i mitt eget hus:> kaster du appelisner i andre folk sine toaletter? hvorfor det?? Jeg har kun gjort det hos andre folk jeg også . Var sånn 5-6 år da . Jeg har kastet fjernkontroller, vaskekluter og tilogmed kattunger i dassen jeg... Det ente opp med at fattern kjøpte seg stakeband. Men kattungene og fjernkontrollen går seff ikke videre. Etter 3-4 turer i dasse med fjernkontrollen virket det ikke mer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå