djgudleif Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Dere som har argumentet at doen tetter seg, er det greit å kaste q-tips i dass om den klippes i mindre deler først? HAHAHA! Dummeste jeg har hørt, hvem gidder det! :!: Da er det like greit å kaste den i søpla! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Dere som har argumentet at doen tetter seg, er det greit å kaste q-tips i dass om den klippes i mindre deler først? HAHAHA! Dummeste jeg har hørt, hvem gidder det! :!: Da er det like greit å kaste den i søpla! Tenkte bortimot det samme. Har du en eller annen syk trang til å hive ting i dassen ellernoe? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Kast de i vasken, enkelt og greit! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 De havner vel i søpla sammen med tannpirkere. Tanntråd havner i dass. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg gjør det, fikk drit mye kjeft av han jøden jeg bor sammen med. Lurer på om det egentlig er farlig. Idiot. Jeg kjenner en som heiv Q-Tips i dasset, det endte opp med at kjellern ble full av møkk... Dasspapir + Q-Tips = Ypperlig byggemateriale. Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Dere som har argumentet at doen tetter seg, er det greit å kaste q-tips i dass om den klippes i mindre deler først? I lol'd Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Pakk dem heller opp i nesa og gå deg en tur. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Trodde ikke det gikk engang. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Kaster man plastikk i naturen? Nei, selvfølgelig ikke. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Hos kjæresten min kaster de våtservietter i do, lurer på om dette er noe særlig?Har vanskelig for å tro at de oppløser seg i vann... Det går heller dårlig. Vi (felleseiet for en del rekkehus) har felles kloakkpumpe for å få dritten over haugen og inn i det kommunale anlegget. Bleiekluter (tilsvarende våtservietter) og kondomer tettet pumpen gang på gang. Det kom seg med ny pumpe, men vi er ikke helt kvitt problemet. Som andre nevner. Kan du ikke kaste det i naturen med god samvittighet skel det heller ikke i avløpet. Lenke til kommentar
cheerful Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Q-tips i toalettet kan vel føre til problemer. Kan da ikke være så vanskelige å kaste dem i søppelet. Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hiver qtips i bosset og driter i dassen. Da jeg var i grekenland måtte jeg faktisk hive papiret i bosset og. hehe "bosset" Lenke til kommentar
Sylinderhatt Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hvert bad med selvrespekt må ha en søppeldunk, kast q-tipsen der. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) KUN sanitære produkter som er meint å skylle ned skal kastes i toalettet. Makan til folk altså, skulle hatt seg ein runde med ein røyrleggar som staker opp tette røyr ein dag så kanskje dykk lærte noko. Våtservietter, Q-tips, tanntråd, kondomer, uansett størrelse og form, det skal ikkje i toalettet. Å kaste sånt i eit toalett blir som å kaste det i naturen. Endret 17. mai 2009 av Zeph Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hiver qtips i bosset og driter i dassen. Da jeg var i grekenland måtte jeg faktisk hive papiret i bosset og. hehe "bosset" Er det de tøffe sier vet du. Søppel er for pingler. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Kaster du nok Q-tips i doen tetter vel renseannlegget ditt seg eller noe. :b Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Kaster man plastikk i naturen? Nei, selvfølgelig ikke. Alt søppel havner i naturen tilslutt. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Rett i søppla med den gitt. Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Hiver qtips i bosset og driter i dassen. Da jeg var i grekenland måtte jeg faktisk hive papiret i bosset og. hehe "bosset" Er det de tøffe sier vet du. Søppel er for pingler. hehe skjønner det, nmå skal jeg begynne å si det å men er det søppelkasse eller søppel det betyr? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå