Warrior Elite Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Jeg gjør det, fikk drit mye kjeft av han jeg bor sammen med. Lurer på om det egentlig er farlig. Endret 17. mai 2009 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Her i huset har vi eget renseanlegg, og det eneste som skal havne i dassen her er det som kommer ut av deg + papir. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Her i huset har vi eget renseanlegg, og det eneste som skal havne i dassen her er det som kommer ut av deg + papir. Enkelt og greit. ja men bæsjen kan være mye hardere og større enn en qtips. jeg har nemmelig hatt begge deler i ræva faktisk hehe. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Men bajs er lettere å "førdøye" for renseanlegget enn hard plastikk og bomull Lenke til kommentar
fox Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 er det så vanskelig å kaste det i søppel? Alle har vel søppel i dass? Det har jeg, og der kaster jeg q-tips. Enkelt og greit Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 er det så vanskelig å kaste det i søppel? Alle har vel søppel i dass? Det har jeg, og der kaster jeg q-tips. Enkelt og greit ja men er det bevis at det er så jøvlig falirg Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Kaster ikke q-tips i dass, nei. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 ja men er det bevis at det er så jøvlig falirg Søppel som ikke løser seg opp har lettere for å tette avløpet/sette seg fast enn typiske "do-ting" som løser seg opp, og har dermed ikke noe i dass å gjøre. Søppel går i søpla. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Q-tips kan sette seg fast på tvers, slik at ting ikke kommer seg forbi. Som dette: Ø Hos kjæresten min kaster de våtservietter i do, lurer på om dette er noe særlig? Har vanskelig for å tro at de oppløser seg i vann... Endret 12. mai 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
dabear Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 I søpla vel? Aldri hørt om/tenkt på å gjøre noe annet :/ Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Her i huset har vi eget renseanlegg, og det eneste som skal havne i dassen her er det som kommer ut av deg + papir. Enkelt og greit. ja men bæsjen kan være mye hardere og større enn en qtips. jeg har nemmelig hatt begge deler i ræva faktisk hehe. hvordan i all verden har det skjedd?? Edit: tror kanskje jeg ikke vil vite det. Endret 13. mai 2009 av vofferud Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Nei, doen kan tette seg, så det ser jeg ikke helt poeng i. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Dere som har argumentet at doen tetter seg, er det greit å kaste q-tips i dass om den klippes i mindre deler først? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Dere som har argumentet at doen tetter seg, er det greit å kaste q-tips i dass om den klippes i mindre deler først? Jeg har aldri sagt at doen tetter seg, men jeg svarer for det: Bare ting som løser seg opp (dvs papir e.l.), urin og avføring er det eneste som skal ned den doen. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hiver qtips i bosset og driter i dassen. Da jeg var i grekenland måtte jeg faktisk hive papiret i bosset og. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Nei, Q-tips havner i søppla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå