Gå til innhold

Time registrering til et lite firma.

Anbefalte innlegg

Hei jeg har et lite snekker firma med 7 annsatte,men jeg sliter litt med timeregistrering/oppføling.

Har masse små oppdrag i løpe av 1 mnd.Slik at jeg vil ha timer innlevert hver dag slik at jeg kan fakturere ut etter hvert oppdrag er utført og ikke i slutten av hver mnd da listene skal leveres inn.

har hør at det skal gå ann og bruke outlook pe enn eller annen måte men vet ikke hvordan.

Det letteste er hvis man kan sende inn timer pr. mobil

noen som har noen tips om rimelig løsninger på dette?

ps. snekker firma

Endret av Jannoslav
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei jeg har et lite snekker firma med 7 annsatte,men jeg sliter litt med timeregistrering/oppføling.

Har masse små oppdrag i løpe av 1 mnd.Slik at jeg vil ha timer innlevert hver dag slik at jeg kan fakturere ut etter hvert oppdrag er utført og ikke i slutten av hver mnd da listene skal leveres inn.

har hør at det skal gå ann og bruke outlook pe enn eller annen måte men vet ikke hvordan.

Det letteste er hvis man kan sende inn timer pr. mobil

noen som har noen tips om rimelig løsninger på dette?

ps. snekker firma

Hei

Ta kontakt med Holte Byggsafe AS

de har en hel del lösningar på sådanna saker även HMS og andra lösningar för firmor inom byggbransjen

Holte Byggsafe AS

och så vitt jag har förstått har de rimliga priser.

tror deras timreg lösning heter Byggsafe Live, som ger dina ansatta möjlighet att registrera timmar direkt till prosjekt via mobil telefon

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...