HansiBanzi Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Heisann! Jeg har en DVD-spiller tilkoblet via scart, XBOX360 via komponent, PS3 via HDMI, PC via VGA og kabel-tv via den vanlige antennepluggen. Periodevis vil ikke TVen ta i mot signaler fra alle disse, og i dag fikk jeg ikke spille PS3 via HDMI-inngangen. Det som skjer er at når jeg velger riktig (feil?) kilde, går TVen i standby-modus. Når jeg prøver å skru den på igjen, skrur den seg av, enten umiddelbart eller etter 5-10 min. For moro skyld sjekka jeg om dette problemet også var på komponentinngangen, og det var det tilsynelatende ikke. Heller ikke når jeg så på TV skrudde den seg av. Det ser altså ut til å ligge i HDMI-kontakten. Det rare er derimot at en gang tidligere, rundt juletider, var det komponentinngangen som ikke fungerte, mens alle andre gjorde det. Problemet var imidlertid "løst" da jeg kom hjem fra juleferie. VGA-inngangen har forresten alltid vært trøblete... Noen her som har vært borti liknende eller har noen tips til hva som kan være feil her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå