Gå til innhold

Microsoft JScript-kompileringsfeil: Forventet`)` kommer opp på skjermen hele tiden. Noen som vet hva dette er?

Anbefalte innlegg

Får med jevne mellomrom et varselvindu opp som må lukkes flere ganger får det forsvinner for en kort periode igjen.

Står Microsoft JScript-kompileringsfeil og inni ruten, et varselikon og teksten "Forventet`)`"

Noen som vet hva dette er?

Har kjørt å oppdatert alle virus program (norton og ad-aware) men de finner ingenting. Vet ikke om dette er noe i den generen da - noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og mer?

Du får sette tilbake maskinen til "fabrikkinstillinger". Sjekk manualen for videre fremgangsmåte. Huskk backup - Lykke til ;)

Er ikke mer som skjer. Bortsett fra at jeg må trykke en masse ganger for å få den fjernet. IE går sinnsykt tregt. Har høyeste hastighet fra telenor og det går fort på de andre maskinene i huset. Dette er en stasjonær og den beste av de maskinene vi har så forstår ikke hvorfor det tar ca 5-10 sek å åpne startsiden. Har oppdatert til IE 8 men ble ikke bedre. Vet ikke om dette har noe med denne feilmeldingen..

Lenke til kommentar
Ta skjembilde av feilmeldingen.

Last ned RSIT (Random's System Information Tool) til skrivebordet

Start programmet ved å dobbeltklikke på RSIT.exe

Klikk Continue

Etter få strakser vil det lages en logg (log.txt). Den poster du.

info.txt logfile of random's system information tool 1.06 2009-05-13 20:21:19

Edit: fant ut hvordan man lastet opp... ;)

log.txt

Endret av Linn_
Lenke til kommentar
Når startet dette dato?,det kan være til hjelp.

Husker du om du installerte noe?

IE har var treg hele tiden men virker som den blir bare tregere å tregere... Maskinen har vært inne på rep og reinstallerte den for en stund siden -(januar). Den feilmeldingen har kommet i de siste 2 ukene.

Lenke til kommentar
Får med jevne mellomrom et varselvindu opp som må lukkes flere ganger får det forsvinner for en kort periode igjen.

Står Microsoft JScript-kompileringsfeil og inni ruten, et varselikon og teksten "Forventet`)`"

Noen som vet hva dette er?

Jeg får akkurat samme feilmelding som deg, bare at det står "Expected ')'" i stedenfor inne i ruten. Denne feilmeldingen kommer når Java skal brukes hos meg har jeg skjønt. jeg måtte nemlig oppdatere java for noen dager siden for å komme meg inn i Nettbanken. Postbanken har nemlig startet med at man må ha passord i tillegg til kode for å komme inn. Nå får jeg ikke lenger kommet meg inn i nettbanken fordi java ikke vil fungere skikkelig. Jeg har prøvd alt som står på java sine sider, men har ikke kommet noe lenger...

Så jeg er alt i alt veldig interessert i svarene du får her!

Lenke til kommentar

Last ned kjør CCleaner

'Valg'->'Avansert'. Fjern avkryssingen framfor: "bare slett midlertidige filer som er eldere enn 48 t.

Kjør register-renser "svar ja til og reparere" --> backup svar ja når du blir spørt.

Kjør register-renser et par ganger til alle feil er borte.

Auslogics Disk Defrag(gratis)

http://www.auslogics.com/en/software/disk-defrag

Prøv om dette skjer med en annen nettleser.

http://firefox.no/

Microsoft JScript-kompileringsfeil

http://en.wikipedia.org/wiki/JScript

JScript jobber opp mot .NET

Uppdate .net

http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en

Endret av SNIPPSAT
Lenke til kommentar

Nå har jeg gjort det som ble foreslått i innlegget over. Spennende å se om den kommer tilbake nå.

Det jeg derimot må få sagt... Firefox tar innersvingen på IE og det med mange lengder!!

Er relativt fornøyd med IE på de andre maskinene men ikke på denne. Rart at det skal være slike forskjeller!!

1000 takk for alle hjelp!!

:thumbup:

Endret av Linn_
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Det fungerte for meg å gjøre følgende:

Internet Explorer -> Verktøy -> Alternativer for internet -> Programmer -> Administrer Tillegg, Også aktivere Java tillegget.

Tror det var det som hjalp for meg. Lastet også ned de siste updatesene fra microsoft, men det gjør jeg hver gang det kommer noe, så tror ikke det var det.

Er ihvertfall verdt ett forsøk, for dere som også sliter med det.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Java Forventet/Expected ')' problem løsning/solution

Etter MYE Googling og feilsøking fant jeg endelig en måte å bli kvitt problemet! :-)

Gå inn på Kontrollpanel, Alternativer for internett (Control Panel, Internet Options).

Klikk på fanen Tilkoblinger (Connections) og deretter knappen LAN-instillinger (LAN-settings).

Ta vekk haken "Identifiser innstillinger automatisk" (Remove checked "Identify settings automatically")

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Java Forventet/Expected ')' problem løsning/solution

Etter MYE Googling og feilsøking fant jeg endelig en måte å bli kvitt problemet! :-)

Gå inn på Kontrollpanel, Alternativer for internett (Control Panel, Internet Options).

Klikk på fanen Tilkoblinger (Connections) og deretter knappen LAN-instillinger (LAN-settings).

Ta vekk haken "Identifiser innstillinger automatisk" (Remove checked "Identify settings automatically")

Dette løste problemet hos meg også, takk for hjelpen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...