bo1e Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Når jeg stiller fsb for høyt blir ikke lydchippen på hovedkortet registrert i windows. Vet at flere har opplevd det samme, noen som vet hva som kan gjøres for å løse problemet, bortsett fra å stille ned fsb? Lydchippen er ac97 hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Når jeg stiller fsb for høyt blir ikke lydchippen på hovedkortet registrert i windows.Vet at flere har opplevd det samme, noen som vet hva som kan gjøres for å løse problemet, bortsett fra å stille ned fsb? Lydchippen er ac97 hvis jeg husker riktig. Har du låst agp/pci på 66/33? Mulig dette hjelper! Mener å huske at om du låser den så vil andre kompoeneter også låse seg(hdd osv) du kan iallefall prøve.. -LP Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2003 låste pci på 33mhz og det hjalp faktisk. noen merkbare ulemper i ytelse med det, noen måte å sjekke? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 låste pci på 33mhz og det hjalp faktisk.noen merkbare ulemper i ytelse med det, noen måte å sjekke? ikke no ulemper nei, om du skal overklokke MÅ du jo nesten låse agp/pci ellers kan komponentene ta skade av det. bra det funker nå da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå