Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter og kjendissex

Anbefalte innlegg

Som kjent er det kun to måter å garantert få fitte på, og det er å bli kjendis eller å være hardkokt kriminell.

Jeg satt og tenkte litt på denne dynamikken rundt jenter og kjendiser her om dagen, og prøvde å resonnere meg frem til hvorfor kjendiser vasser i damer, uansett hvor jævlige de ser ut eller hvor idiotisk grunnen til at de er kjendis er.

Det er nemlig ingenting som "bare er slik" uten en bakenforliggende årsak. Den grunnen jeg helte mot tidligere, var at det skyldes at de har kraft til å få andre til å reagere på dem. Dvs at energien i rommet heller mot dem pga deres kjendisstatus, og at jenter trekkes mot det. Det er nok noe i det, men jeg tror at den aller største grunnen er sosial trening. Jeg kommer tilbake til det.

Først litt bakgrunn. De som var kjendiser før i tiden, var det som regel for en grunn. Grunnen var som regel et stort talent innefor et eller annet område. Dette talentet ga dem høy status, og med rette. Så kan man spekulere om det var denne statusen eller det faktum at man var kjendis som gjorde at jenter ble tiltrukket i utgangspunktet. Men etterhvert så ble det slik at bare det å være kjendis ga høy status. Slik er menneskesinnet, det vil alltid forkorte og forenkle. Ettersom de som var kjendiser var det på grunn av deres dyktighet innenfor et eller annet felt, ble det naturlig å bare tillegge det faktum at man var kjendis en høy status, uavhengig av hvorfor man var det.

Dette fungerte helt fint lenge, faktisk helt til for ca. 15 år siden. Da kom nemlig noe som het "REALITY". Og plutselig kunne hvilken som helt talentløs idiot bli kjendis. Dette slo beina under hele "kvalitetskontrollen" (i mangel av et bedre ord).

Jeg nevnte tidligere i innlegget sosial trening. Hva mente jeg med det? Følg med. Helt fra ung alder får man høre om hvor lett det er å dra damer når man er kjendis, og hvor mange damer kjendiser puler. Dette er akseptert som et fact of life, og blir således en selvoppfyllende profesi. Fra en jentes ståsted vil dette si at man lærer at det er greit og nærmest forventet at hun skal være seksuelt tiltrukket av en kjent person.

På byen, og ellers, vil en dame bare i ytterst sjeldne tilfeller ta direkte initiativ ovenfor en gutt, uansett hvor tiltrukket hun er av ham. MEN; Dette gjelder ikke når en dame er i nærheten av en kjendis! Da kastes alle hemninger overbord. Hver uke kan man i se og hør lese om alle sextilbudene kjendismenn får fra totalt ukjente damer.

Og min teori er at dette skyldes sosial trening. Kun med kjendiser har jenter lært at de står fritt til å leve ut sin seksualitet uten hemninger. Tenk om jenter kunne vært slik mot alle gutter, hvor mye bedre hadde ikke verden vært da?

Eller hva tror dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
Som kjent er det kun to måter å garantert få fitte på, og det er å bli kjendis eller å være hardkokt kriminell.

Her gadd jeg ikke å lese mer. Jeg er ingen av delene, men får regelmessig fitte fra kjæresten min. :thumbup:

edit etter å ha lest resten: Det virker som om du hovedsaklig stigmatiserer et helt kjønn på grunnlag av eventuelt dårlige erfaringer eller at du ser deg mål på feil type kvinnfolk.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Gadd heller ikke lese alt. Men tenk bare hva slags jenter kjendiser drar da. Golddiggers er vel ikke noe å samle på uansett kjønn...

Forresten du er sikkert ikke noe bedre selv. Hadde du nektet om Christina Aguilera tilbydde deg en blowjob? Ikke jeg ivertfall.

Lenke til kommentar
Gadd heller ikke lese alt. Men tenk bare hva slags jenter kjendiser drar da. Golddiggers er vel ikke noe å samle på uansett kjønn...

Forresten du er sikkert ikke noe bedre selv. Hadde du nektet om Christina Aguilera tilbydde deg en blowjob? Ikke jeg ivertfall.

Hun er ikke stygg da... Susan Boyle derimot....Never, ever, EVER!!

Lenke til kommentar

Hun er ikke stygg da... Susan Boyle derimot....Never, ever, EVER!!

Men drar hun menn da?

Christina gjør derimot det..

Lenke til kommentar

Ja det tror jeg, du hører om villere historier fra enkelte av PUA'ene. men når man nærmer seg i den alderen han er i, så skal det mye til før han orker å prøve seg eller har lyst. Såvidt jeg vet så har han ikke sex lengre men bare "leker" litt med dem.

Lenke til kommentar

Her gadd jeg ikke å lese mer. Jeg er ingen av delene, men får regelmessig fitte fra kjæresten min. :thumbup:

edit etter å ha lest resten: Det virker som om du hovedsaklig stigmatiserer et helt kjønn på grunnlag av eventuelt dårlige erfaringer eller at du ser deg mål på feil type kvinnfolk.

Må si meg enig i dette. Min kjære er verken kjendis eller hardkokt kriminell, veldig glad for at han heller ikke er det. :)

Lenke til kommentar

Void: Definér ofte. Og hvor og hvorfor?

Det er absolutt noe i det han sier. Det er et selvsagt faktum at Gene Simmons ikke hadde ligget med det antallet damer han har, om han jobbet som renholdsarbeider. At rocke-stjerner drar damer, og får truser kastet på seg, er ubestridt. Spørsmålet er hvorfor.

Dessuten sier han vel ikke at ingen andre får tilbud? Første setning er at man er garantert tilbud om man er kjendis, i motsetning til den mannlige vaskehjelpa.

Endret av toth
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Jeg skjønte hva du mente etter at jeg hadde postet, så jeg har ikke skrevet noe mer, for jeg er også interessert i å lese noen svar om dette. Hadde vært kjekt om noen kvinnfolk hadde skrevet her også. Vet at dama mi (Cinque) pleier å lese hva jeg har skrevet her, så hvorfor ikke komme med noen innspill du også? Hadde du kastet deg om halsen på han "kjekke" legen i Grey's Anatomy-eller-hva-det-nå-enn-heter, dersom du hadde sett han på gata og tilbydt han blomsten din? I så fall hadde det vært mens du er sammen med meg eller ikke? Hvorfor og eventuelt hvorfor ikke?

Så håper jeg vi får et svar fra et kvinnemenneske om denne diskusjonen her ;)

Vi mannfolka blir betegnet som sprutkåte griser når vi kaster oss etter pene supermodeller/skuespillere osv. men om kvinnfolk er det bare status å ha ligget eller fått ha noe med en kjendis å gjøre.. Litt sånn motsatt av hvordan det er i den "normale" hverdagen.

Lenke til kommentar

En god del av racet mot kjendiser skyldes at jentene selv ønsker å bli populære og bli fotografert, i tillegg til at det har med kjærlighet til penger å gjøre. Kjendiser er jo som oftest rike og har fine biler.

Et annet viktig moment er effekten pop og rock har på jenter. Tenk på den ubeherskede hylingen under Beatles- og Elviskonsertene. Jentene blir ganske forhekset av musikken, noe som gjør at de mister sine vanlige hemninger og regelrett byr seg fram til bandet. Det er jo ikke ukjent at gitarister i rockeband kan velge og vrake i damer. Det kastes truser opp på scenen etc. I det hele tatt primitiv oppførsel!

Lenke til kommentar
Du har da ikke motbevist noe som helst, det er ingen som har hevdet at alle jenter går etter kjendiser kriminelle, og heller ingen oppegående mennesker som tror. Det er snakk om at mange gjør det, og at de av en eller annen grunn blir løse med musa i nærheten av en trommis.

Dét må du gjerne prøve å motbevise, men advarer om at harde fakta er vanskelige å motbevise.

Så er det vell en tanke at et større utvalg kanskje ikke også betyr et bedre utvalg; Disse kvinnene er nok ikke bare løse med musa. Om du skjønner hva jeg mener :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...