Kelsier Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hei! Jeg er jenta i forholdet. Jeg er 19, og min kjære er 20. Vi har et bra sexliv etter snart 2 år sammen, og vi elsker å stadig prøve noen ting, og å utvikle vårt seksuelle forhold! Nå er vi gått litt tom for ideer, noen forslag til hva vi kan finne på i helga ? Er villig til å prøve det meste, så lenge det ikke innebærer andre menneskers deltakelse ^^ Takk for tips!!! Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Let him fuck you in the ass )) Endret 11. mai 2009 av Stifi Lenke til kommentar
Kelsier Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Let him fuck you in the ass )) Nå er dette noe vi pleier å gjøre gjevnlig Synes det er kjempespennende og pirrende, begge to =) Lenke til kommentar
Kelsier Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Drømmedama du. =) Haha, på dette området er jeg kanskje det Syned det er spennende, vil ha flere sånne ting =) Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hadde vært greit å vite hva dere fakrisk har prøvd, så vi kansje finner på noe annet gøy Lenke til kommentar
Kelsier Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Vi bedriver analsex, har sexleketøy, både til anal, vaginal og vibredrende bruk. Har hatt sex i skogen og i bilen, og har ofte sensuell og myk sex. Vi går ned på hverandre ofte. Kommer ikke på så mye mer, det er mest analsex vi har uforsket mest så langt. Og dette med leketøyene da Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Prøv vibrerende egg når dere er ute, så styrere gubben din hastigheten vha trådløs fjernkontroll. Lenke til kommentar
angry_dee Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Strap-on til deg? Hvis dere ikke allerede har kommet dit da? Lenke til kommentar
Kelsier Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Oh, kjempegode forslag har ikke kommet til strap-on enda, kanskje jeg skal introdusere den ideen! Vibrerende, fjernstyrte egg skal definitivt prøves Lenke til kommentar
Gjest Guest_Yvonne_* Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hva med rollespill? Det trenger ikke være så avansert, men det å late som man er noen/noe annet kan være spennende. Evt det å sette istand en slags setting bare. Dra ut på byen og lat som dere ikke kjenner hverandre, at dere må flørte med hverandre på ny, kanskje begynne med heftig klining og roting allerede ute på byen, så videre på vei hjem, før dere kaster dere over hverandre hjemme. Lettere BDSM kan også sette en piff. Bind for øynene og bundne hender/føtter på enten deg eller han kan være veldig pirrende. Kjæresten min overrasket meg her om dagen med å gjemme seg bak døren idet jeg kom hjem, tok bind for øynene mine og førte meg inn på soverommet hvor han hadde rigget til med håndjern og fotjern. Han lekte med meg og pirret meg i flere timer, før han faktisk tok meg. Utrolig frusterende og pirrende på samme gang. Evt så er bare det å ta initiativ når det ikke ventes. Mens en av dere lager middag fx. Ikke la det bli sånn at etterhvert så skjer sex kun etter at dere har lagt dere, det setter virkelig en demper på sexlivet. Kommer ikke på noe mer i farta. Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Lær deg deeptroath og få han til å lære white tiger tantra så skal dere begge sprute som aldri før! Lenke til kommentar
Kelsier Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Vi har blitt enige om å prøve rollespill ute på byen den 16. ! Gleder meg, blir kjempespennende Takk for godt tips! Hva er white tiger tantra? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 En teknikk for kraftige sprutorgasmer. Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 BD Eller SM.. Ville begynt med BD.. Begynn smått med å binde en av dere fast i sengen eller noe.. Lenke til kommentar
Shorty87 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 bare masse nye offentlige steder er jo spennende:P Lenke til kommentar
citronen Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Trekant. Overrask ham med enda ei jente. Lenke til kommentar
Gjest Guest_viking_* Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Jeg og dama har spilt inn noe videoer alene. Ikke RÅ sex med en gang om du skjønner, men hele forløpet og med mange kameravinkler osv. Ellers er vi så "heldige" at vi liker å pirre hverandre med deilige og frekke kostymer og litt rollespille i samme slengen. Vi kan f.eks. sette på en god danseplate og danse oss inn i natten og strippe oss ned til vi blir helt gale. Frekke kortspill er også kult. Kortspill der dere lager deres egne, hemmelige sjansekort er veldig spennende. Dette kan også gjøres med flere enn bare dere to til stede. Bare tenkt deg om, det finnes så mye rart dere kan finne på. Hva med en god, gammeldags truth-or-dare? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg