Rockna Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hei. Skal instalere linux på min skole laptop og lurte på hvilket OS som passer best til skole saker, hovedsaklig til og bare ta notater. Mvh Tom Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Det du liker best, og/eller har mest peiling på. Har du ingen preferanser, prøv Ubuntu. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Du kan vell strengt tatt kjøre på med hva du vil. Men hvis du ikke er erfaren kan Xubuntu, Ubuntu, eller kubuntu være et greit utgangspunkt. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Ville ha gått for Ubuntu. Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 alle os stiller likt på det punktet. personlig har jeg Gentoo. Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Ubuntu går nok for å være det greieste for nybegynnere, og den distroen med størst community, og dermed lettere å få hjelp. Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Nettop startet med linux og ubuntu selv, er storfornøyd!!! Utrolig mye hjelp på nett og sjeldent noen problemer jeg ikke har klart å googlet meg fram til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå