Gå til innhold

Lost: Hvordan skal du feire sesongfinalen? (USA)

Anbefalte innlegg

Jeg har handlet inn 800 gram entrecotê, ris, hvitostsalat (mix), hvitløksbaguetter, rødvinsaus og carlsberg :D Torsdagskvelden skal nytes.. Dessverre alene, men det går nok bra. Dette er den siste sesongfinalen med en cliffhanger, hvordan skal dere feire den?

Endret av stonhans
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åjoda, en sann Lost-fan feirer sesongfinalen og backer opp en sekk i tilegg for å gå John Locke i skogen etter episoden er ferdig og fordøyd. Hvis det avsluttes sesongen med en gigantisk wow cliffhanger. :grin2:

Tror jeg kommer til å se den første delen direkte fra statene, kanskje begge delene. Så senere på dagen episoden på storskjerm med en kamerat. Brus, noe godteri/potetgull, Ben & Jerry`s(til hver av oss).

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
Jeg har handlet inn 800 gram entrecotê, ris, hvitostsalat (mix), hvitløksbaguetter, rødvinsaus og carlsberg :D Torsdagskvelden skal nytes.. Dessverre alene, men det går nok bra. Dette er den siste sesongfinalen med en cliffhanger, hvordan skal dere feire den?

Bare 800 gram til deg alene :D

Lenke til kommentar

Bare 800 gram til deg alene :D

Ja :D Jeg har veldig høy forbrenning da, men mulig jeg er snill med tarmen min (med tanke på alt tilbehøret i tillegg) og spiser 400 gram til 24 i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...