stonhans Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Jeg har handlet inn 800 gram entrecotê, ris, hvitostsalat (mix), hvitløksbaguetter, rødvinsaus og carlsberg Torsdagskvelden skal nytes.. Dessverre alene, men det går nok bra. Dette er den siste sesongfinalen med en cliffhanger, hvordan skal dere feire den? Endret 11. mai 2009 av stonhans Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Mener du at dette er siste episode?! Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Mener du at dette er siste episode?! Nei, men i denne sesongen Sesong 6 er siste, men den har ingen cliffhanger da.. eller jeg kan ta feil om de lager en film etter den siste sesongen. Men det er nok heller bare en spekulasjon. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Misforstod deg bare litt da. Hadde jo nesten vært typisk Lost å avslutte hele dritten med cliffhanger. Lenke til kommentar
Timster Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Man kan da ikke feire en sesongavslutning:( Det er jo triste greier. Jeg tror jeg heller trøstespiser med noe godt under episoden. Både gleder og gruer meg. whæææ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Åjoda, en sann Lost-fan feirer sesongfinalen og backer opp en sekk i tilegg for å gå John Locke i skogen etter episoden er ferdig og fordøyd. Hvis det avsluttes sesongen med en gigantisk wow cliffhanger. Tror jeg kommer til å se den første delen direkte fra statene, kanskje begge delene. Så senere på dagen episoden på storskjerm med en kamerat. Brus, noe godteri/potetgull, Ben & Jerry`s(til hver av oss). Endret 11. mai 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg har handlet inn 800 gram entrecotê, ris, hvitostsalat (mix), hvitløksbaguetter, rødvinsaus og carlsberg Torsdagskvelden skal nytes.. Dessverre alene, men det går nok bra. Dette er den siste sesongfinalen med en cliffhanger, hvordan skal dere feire den? Bare 800 gram til deg alene Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg har handlet inn 800 gram entrecotê, ris, hvitostsalat (mix), hvitløksbaguetter, rødvinsaus og carlsberg Torsdagskvelden skal nytes.. Dessverre alene, men det går nok bra. Dette er den siste sesongfinalen med en cliffhanger, hvordan skal dere feire den? Bare 800 gram til deg alene Ja Jeg har veldig høy forbrenning da, men mulig jeg er snill med tarmen min (med tanke på alt tilbehøret i tillegg) og spiser 400 gram til 24 i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå