Merathio Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Har tenkt på å løsne agp porten fra hovedkortet for å få bedre plass til en større kjøler. Lodde noen skikkelige kabler mellom hk og agp :smile: Slik at kjøleren ikke står i veien for pci portene, noen som har gjort eller tenkt på det samme?? Mera :smile: Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 TFor å vere erlig så vet jeg ikke men jeg tviler på at det går bra. Trur ikke AGP porten er bereina til å lode og sette på ledninger. Kapasitans kan bli et prolem. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 tror du burde vøre *veldig* forsiktig med dette. bare tenk på at abit har satt north-bridgen diaginalt på enkelte hovedkort fordi de fant ut at det gikk mer stabilt da med tanke på lengder på ledningsbaner o.l. Tror nok du aldri vil klare å få dette stabilt. Hvordan hadde du tenkt å feste det?? skulle det bare henge der?? [ endret av Xell den 2002-01-22 15:00 ] Lenke til kommentar
Merathio Skrevet 22. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2002 Var bare en tanke, vet det er omtrent umuligt. Men det hadde jo vært gøy å prøvd :razz: Mera :smile: Lenke til kommentar
Xell Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 hvis jeg skulle prøvd ut noe sånt ville jeg tatt en eldgammal maskin og testa det på en av de andre slottene og sett om den fortsatt funka... funker det ikke her er det garantert å misslykkes på agp-porten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå