Gå til innhold

Scanner/skriver/fax. Hva er å anbefale?

Anbefalte innlegg

Siden min nåværende HP deskjet 960c begynner å dra på årene tenkte jeg å kanskje investere i en ny skriver og scanner. Ser rundt om kring at det finnes både skriver og scanner i et. Er dette gode produkter som er å anbefale for en ikke så altfor høy pris?

Akkurat hva jeg kan si som er bra innenfor skriver, vet jeg ikke. Siden jeg ikke er en fagmann innenfor dette. Men prisen er vel igrunn det jeg tenker mest på. Når det gjelder pris, kan jeg vel heller ikke så hva som er lite og mye, siden det kommer an på kvalitet og alt det der. Vil komme tilbake ang. pris senere.

Siden jeg også har endel papirer som jeg må faxe, tenkte jeg på hvordan fungerer dette med fax hjemme? Jeg har bredbånd fra Telenor her, men har ikke noe tlf. Men det skal ikke være noe problem å sette opp sies det. Evt avgifter og liknende er det å påfalle når det gjelder fax?

Siden jeg har 3-4 maskiner i huset, er vel egentlig deling-metoden det beste her, at det går via det trådløse internettet? Er det også å anbefale? Eller finnes det bedre enkle løsninger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når det gjelder blekkpatroner til skrivere, er det like dyrt idag som det var før? Eller er det en ny metode i å få blekket på arket? Ser på den gamle skriveren jeg har nå, at farge ligger på ca 500 kr. Blir endel, i mitt bruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...