Gå til innhold

Hva er vannsøyle?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Billige telt har jeg litt dårlig erfaring med - Ikke fordi teltduken er så dårlig, men sømmene og tilpasning til innertelt + at pluggene og fiberstengene er elendig... Tror det heter High Montain el. og er plass til 5. Kanskje de har modeller som er bedre i dag, men ikke engang strammere til barduner er holdbare...

Beste 3-manns jeg har er et gammelt Bergans Ignell. Uslitelig og praktisk, men vet ikke om de produseres nå i dag. Tror du vil trives bedre i et som koster litt mer /har god kvalitet - unngå for all del de uten innertelt :)

Lenke til kommentar
Har vel ikke tilfeldigvis noen bra forslag til billige 3-mannstelt mens dere først er innom? :)

Billig er et ralativt begrep, syns du må antyde et aktuelt prisspenn. En hjelp kan også være å antyde bruken. Et fjelltelt fks bør kunne tåle en støyt.

Endret av fjellreven1
Lenke til kommentar
Har vel ikke tilfeldigvis noen bra forslag til billige 3-mannstelt mens dere først er innom? :)

Billig er et ralativt begrep, syns du må antyde et aktuelt prisspenn. En hjelp kan også være å antyde bruken. Et fjelltelt fks bør kunne tåle en støyt.

Bruken var egentlig bare en natt i første omgang og se om jeg liker.. vel.. hele opplevelsen. Prisen tenkte jeg ikke skulle være særlig mye mer enn 1000-lappen

Lenke til kommentar

Coop Obs! pleier å ha sommer- tilbud på telt til 1000-lappen. Har ett selv; 4-manns, helt greit. Mye for pengene, men for tungt til å bære med seg.

XXL har et Helsport for 1-2 personer http://www.xxl.no/shopping/showitem.aspx?id=83317

En regel er at 4-manns passer best til 3, 3-manns til 2...

Nå har jeg jobbet litt for deg, dette da ?

http://www.villmarksbutikken.net/Produkter...t6705hRvSYM.ips

Endret av fjellreven1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...