sttrons Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Billdet er tatt under Rally sørland 2009 på ss9. Hva syns folk om bildet, komposisjon, panorering og farger. funker det? Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Liker det, fin fartsfølelse og fyldige gode farger. Komposisjonen syns jeg er fin med en klar fordelt forgrunn-motiv-bakgrunn. En sensorrens er dog på sin plass Himmelen oppe til høyre vil sikkert også noen pirke på. Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 he he,, tror det er linse rens som trengs, ikke sikker, men føler det ikke blir slikt med den andre linsa. takker for kritikken. men er fortsatt åpen for mer Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg ville korta ned på lukkertiden slik at bilen ble skarp, men fin fartsfølelse. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 ville også kortet ned lukketiden mer men ikke veldig mye, bilen må ha litt uskarphet bakover. Ellers et ålreitt bilde med god farts følelse. En rens på kamera er vel heller ikke å forakte nei Lenke til kommentar
jaadd Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 he he,, tror det er linse rens som trengs, ikke sikker, men føler det ikke blir slikt med den andre linsa.takker for kritikken. men er fortsatt åpen for mer _noe_ må i alle fall renses! Jeg likte bildet. Fartsfølelsen er god, men er kanskje enig i at du kunne fryst bilen litt mer. Tror ikke du hadde tapt så mye fartsfølelse med en litt skarpere bil. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 For the record: det er sensoren... Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 som sn0dig sa, og resten, ørlite kortere lukkertid hadde gjort seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå